Skip to main content

Wij hebben erg lang moeten wachten op de glasvezel en willen dit dan nu ook annuleren? Is dit mogelijk? 

 

Groetjes Michiel Meijers 

Hi @Michiel Meijers, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Je hebt namelijk een pre-order gedaan op glasvezel. Het gaat hier om een nieuwe glasvezel aanleg, dit noemen we ook wel een NL9 situatie. Dit soort situaties kunnen lang duren. De graafwerkzaamheden moeten afgerond zijn, de wijkcentrale dient volledig opgeleverd te zijn en daarna moeten ze de glasvezel ook nog naar binnen trekken. 

DSL wordt op een gegeven moment volledig uitgefaseerd, dit zal uiteindelijk ook op jouw adres gebeuren. Mijn advies is om de order te laten staan omdat het uiteindelijk toch zal moeten gebeuren. Zodra alles gereed is voor de aansluiting zal er vanzelf contact met je opgenomen worden door de onderaannemer voor de installatie!


Maar ik heb geen interesse meer, dus wil er gewoon vanaf. Dus wil ik het opzeggen en niet wachten. 


Ik heb de migratie voor je gecanceld @Michiel Meijers. Ik wens je nog een fijne middag! 


Super dank je wel 


Reageer