Skip to main content

Op 19 november stap ik over van kpn naar odido.

Puur omdat kpn iedereen voordeel bied behalve vaste klanten: wisselen wordt beloond.

Nu is odido erg snel: ik kan een afspraak plannen met de monteur. 

Maar tot eind kpn ( en start odido) gebruik ik graag nog goed en betrouwbaar kpn. Voor beiden is geen plek. 

Kan ik op 19/11 de overstap dag een afspraak maken?

Of moet ik marge inbouwen.

Svp uitleg met context.

 

Grt Klaas 

Hallo @Klako 

Heb je bij het bestellen aangegeven om de overstapservice te willen gebruiken? KPN zal dan blijven werken tot de datum waarop de Guidion monteur kan komen.


als je een afspraak kunt plannen bij Odido, dan kun je toch zelf kijken of dat op de 19e kan? Deze community gaat/kan dat niet voor je regelen, dat moet je echt zelf doen.


Mijn vraag was of dat op de eerste dag van mijn odido ' in-een-dag'  mogelijk was. 

 

Ik heb idd de overstap aangevraagd dus tot de 19e kpn... 

Voor de 19e geen odido ( lijkt me).

Ik wil nu afspreken dan lijkt ',alleen' de 19e zinnig.

Maar als je nu al weet dat in een dag vragen om problemen is dan weet ik dat graag. 

Ga ik creatief nadenkenom eerder dubbel geplaatst oid mogelijk te maken. 

Een meedenk vraag geen regel vraag.

 


@Klako

Ook al komt Guidion op een latere datum langs dan zal de einddatum van KPN worden aangepast naar de datum waarop Guidion komt.


Dank!

Mijn zorg was: voor de 19e lol!

Omdat Guidion zo snel met afdpraak link kwam en er zo bivenop zat toen ik 24u later deze nog niet gemaakt had).

Bij doorklikken wees het zichzelf: de vroegste optie WAS de 19e. Logisch natuurlijk.

De kabel van modum naar media box van kpn is dezelfde als voor odido toch? (UTP kabel cat6)

 

Thx


Reageer