Skip to main content

Sinds gisteren hebben ze onze patch geïnstalleerd gisteravond, en we konden gelijk gebruik maken van onze glasvezel gaven ze aan echter brandt het alarm op de mediaconverter gelijk Odido gebeld om onze diensten te activeren maar dat kon helaas niet omdat er alarm op het kastje brandt met geen signaal,  waardoor ze de storing hebben gemeld bij de netbeheerder van het glasvezel en vanochtend weer contact gehad en gaven ze aan dat de glasvezel het vandaag gaat doen en dat de monteur dit vandaag gaat maken, echter is het nu 19 uur en wederom is de monteur weer niet geweest om in de wijkkast te activeren de glasvezel,

we hebben veel ervaringen met die delta netbeheerder die heel erg laks zijn en niet snel oppakken,

Maar nu lees ik op de wenste van deltanetwerk dat de provider Odido de diensten moet activeren en dat hun er niet voor staan dat lijkt mij toch ook het signaal?

nu staat er ook voor donderdag nog monteur ingepland van guidion maar die hoeft niet door te gaan omdat we zelf alles goed hebben geïnstalleerd zal het daar mee te maken hebben dat we onze diensten nog geen gebruik van kunnen maken? Mij is verteld dat Odido dat ook zelf kan doen en binnen 15 min werkend internet heb,

graag wil ik dat Odido deze problemen bij de netbeheerder eens snel gaan aanpakken en dat ze druk gaan opvoeren we zijn al een maand verder met die deltanetwerk daarvoor al problemen met delta gehad en nu hier weer,

Hallo @Ida12 

Delta zal er eerst voor moeten zorgen dat de glasvezelverbinding naar jouw huis gereed is voor gebruik voordat Odido er diensten over kan leveren.

Omdat het alarm lampje brandt, komt er geen signaal binnen dus Delta zal eerst moeten patchen in de wijkcentrale.

Hallo @Ida12 

Delta zal er eerst voor moeten zorgen dat de glasvezelverbinding naar jouw huis gereed is voor gebruik voordat Odido er diensten over kan leveren.

Omdat het alarm lampje brandt, komt er geen signaal binnen dus Delta zal eerst moeten patchen in de wijkcentrale.

Patchen is gisteren gebeurd in de avond rond 18:44, dat is gedaan maar de signaal komt niet door geen conection konden ze krijgen Odido zij dat  waardoor een delta monteur in de wijkkast ging vandaag om de signaal door te sturen maar ze zijn blijkbaar niet geweest terwijl datt beloofd is 

Antwoorden blijven aardig stil richting de klant? 
hoe snel worden deze problemen opgelost ook de moderators zijn stil bij Odido 

Hallo @Ida12 

In het weekend zijn de meeste moderators afwezig maar meestal zijn er wel een paar in het weekend die hopelijk reageren.

Hallo @Ida12 

In het weekend zijn de meeste moderators afwezig.

Ik snap dat de meeste moderators afwezig zijn maar jij bent ook een superuser zag ik staan, kun jij nog eens nakijken wat de status is van de storing en op mijn eerdere bericht heb ik nog wat getypt? 

dit is toch geen service richting de klant dat delta de

problemen niet oplossen wordt er beetje gek en geïrriteerd van dat het snel wordt opgelost deze problemen!  Jullie mogen de klant wel compensatie aanbieden langer korting voor de klant regelen 

@Ida12 

Een superuser is ook gewoon een klant, ik heb aan een moderator gevraagd of hij dit topic kan oppakken.

@Ida12

Een superuser is ook gewoon een klant, ik heb aan een moderator gevraagd of hij dit topic kan oppakken.

Oké excuses fijn dat je het hebt doorgegeven bedankt voor je bericht! De monteurs moeten toch bij storingen gewoon 24 uur per dag dat kunnen doen om het op te lossen en niet zo baantje van 7 tot 17 op werkdagen 

Bij individuele storingen is er bij consumenten lijnen geen 24/7 SLA. Dat is enkel bij zakelijk internet maar dat zijn hele andere prijzen.

Bij jou is het ook geen storing maar een oplevering. Omdat er veel schakels in de totale keten zitten moet dat eerst allemaal kloppen en dan gaat pas je abonnement in.

Bij individuele storingen is er bij consumenten lijnen geen 24/7 SLA. Dat is enkel bij zakelijk internet maar dat zijn hele andere prijzen.

Bij jou is het ook geen storing maar een oplevering. Omdat er veel schakels in de totale keten zitten moet dat eerst allemaal kloppen en dan gaat pas je abonnement in.

Bedankt Eric voor je bericht,

er worden beloftes gedaan door delta dat ze gisteren de signaal zouden starten! En dat heeft Odido ook bevestigd maar de monteur is helemaal niet geweest bij de wijkkast,

ze hebben de patch 8e al geïnstalleerd alleen geen signaal waardoor delta monteur weer terug moet komen bij de wijkkast,

er is bij mij wel een storing omdat ze het moeten oplevering activeren maar omdat het alarm rood brandt is er sprake van een storing, en dat heeft hoge prioriteit staat in me bewijzen die ik in bezit hebt! En dan zouden ze gisteren al moeten opleveren maar die delta is super traag met alles oplossen

Tja, de ene netbeheerder is de andere niet. Het is wel vervelend als er een planning wordt doorgegeven die dan niet wordt nagekomen, maar in het weekend worden er geen netbeheerder werkzaamheden aan individuele consumentenlijnen gedaan.

Had je al een unlimited odido/ben  datavoucher aangeboden gekregen?

Hoi @Ida12, het allerliefst had ik gezien dat je allang van Glasvezel kon genieten! Zoals ik heb aangegeven in de gesprekken die we op X of Facebook hebben gehad is Delta nu aan zet. Zoals je terecht aangeeft geven ze aan dat ze het signaal afgelopen donderdag hebben geactiveerd, maar dit heeft duidelijk niet de oplossing geboden voor jouw verbinding. Eric heeft gelijk dat de backoffice voor consumentenverbindingen bij netwerkbeheerders en providers vaak niet in het weekend bereikbaar is en daardoor verwacht ik dat Delta in de loop van komende week meer aan ons kan vertellen.

Zodra Delta een nieuwe monteur heeft ingepland hoor je dit direct van hen en ook van ons. Wij blijven druk uitoefenen op Delta om snel met een oplossing te komen!

Is er al meer bekend van de storing?
jullie zouden vandaag met delta bellen wanneer ze langs de wijkcentrale gaan? Ont serienummer komt overheen die jullie in het systeem hebben staan, maar vanochtend werd er gezegd iets  met de configuratie van de modem dat er iets niet klopt gaan ze onderzoeken en afgelopen vrijdag werd er gezegd dat de netbeheerder is aangestuurd om op de locatie te gaan kijken, ik hou van eerlijke antwoorden en niet verschillende antwoorden!

ik wil dat dit graag deze week wordt opgelost met delta en dat ik werkende diensten heb!

Hi @Ida12, we wachten nu op terugkoppeling van Delta. Zodra er meer informatie is zullen we die met je delen. Het lijkt erop dat het ONT niet goed geregistreerd is en dat kunnen wij niet zelf, alleen Delta kan het registreren. Het wordt onderzocht! 

Hi @Ida12, we wachten nu op terugkoppeling van Delta. Zodra er meer informatie is zullen we die met je delen. Het lijkt erop dat het ONT niet goed geregistreerd is en dat kunnen wij niet zelf, alleen Delta kan het registreren. Het wordt onderzocht! 

Hi Tommie,

bedankt voor je update, het duurt wel heel erg lang dat delta zoiets klein niet snel oplost! Heb je alweer een nieuwe  update?

Op dit moment nog geen nieuwe update @Ida12

Reageer