Skip to main content

Vandaag zou op ons adres glasvezel opgeleverd. Tot op heden nog geen pakket ontvangen terwijl het oude abo van provider Freedom vandaag is afgelopen.

Geen track en tracé ontvangen. 

Ordernummer mod edit: privégegevens verwijderd.

Hallo ​@W_essing 

Wat is de status van je bestelling in je Odido account?

Status is : Installatiepakket. We sturen zo snel mogelijk je installatie pakket op

Heb je al een afspraak met Guidion gemaakt? Want een initiele opleverdatum is een wensdatum afhankelijk of de vezel al bij jou binnen is en de patch op een bepaalde dag geplaatst kan worden door de netbeheerder krijgt Odido een bericht van hen en stuurt dan een link voor een installatie afspraak en de ONT plus router.

We hebben al glasvezel van een andere provider. Ik had verwacht dat alleen een router en monteur nodig zou zijn

Hi ​@W_essing, ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden. Ik heb dan ook de volledige ID-check verificatie van je nodig. Zou je je community profiel nog willen aanvullen met de gegevens die bij ons bekend zijn voor de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Laat je hier weten als het gelukt is? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en je meer informatie geven. Bedankt alvast!

Goedemiddag. 

Het abo staat op naam van mijn vrouw:

Mod edit: Privégegevens verwijderd.

@W_essing zou je bericht even aanpassen en je persoonlijke gegevens weghalen.
Dat kun je doen via bericht bewerken.

Hi ​@W_essing, ik kom bij je terug in PB!😊

Reageer