Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel abbonnement blift in oplevering staan

• August 7, 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Al geruime week blijft mijn glasvezel abonnement in oplevering staan. Ik heb al een keer gebeld en toen is er door een klantenservice medewerker aangegeven dat het geregeld zou worden. Tot op heden heb ik geen mail ontvangen dat mijn abonnement gestart is en blijft in de app staan dat mijn abonnement in oplevering is. 

Overigens werkt mijn glasvezel internet al ruim een week. 
Wat kan ik doen om een dit te activeren. 

(Klantenservice is ‘s avonds moeilijk bereikbaar)

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@SMGee1 

Heb je de installatie zelf gedaan of heeft een monteur dat gedaan? Normaal doet een monteur achteraf de administratie.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan kijken of de iets voor je kunnen doen 

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hallo ​@SMGee1 

Heb je de installatie zelf gedaan of heeft een monteur dat gedaan? Normaal doet een monteur achteraf de administratie.

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan kijken of de iets voor je kunnen doen 

• Auteur
  • August 9, 2025

Hallo ​@Waqqas 

De installatie heb ik uiteindelijk zelf gedaan nadat ik 2 keer de afspraak met guidon heb af moeten zeggen. Daarna klantenservice gesproken en die gaven aan het abonnement te activeren. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 9, 2025

@SMGee1 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • August 10, 2025

Hallo ​@Waqqas 

Yes, alles staat ingevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • August 11, 2025

Hi ​@SMGee1, welkom op onze community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er direct bij kunnen pakken. Nu zie ik dat het abonnement vanmorgen op “gereed” gezet is. Als het goed is moet jij dit nu ook kunnen zien in de app. Laat je mij weten of het nu allemaal goed staat? Alvast bedankt!