Goedenavond ik heb een vraag je wanneer word glasvezel naar flat getrokken op straat is al glasvezel sinds al 3 weken ik heb vorige week T-Mobile thuis 1gb besteld op my T-Mobile staat laatste update dat ik nog 2 monteurs moet wachten . İk wil graag weten hoe lang duurt dat eerste monteur komt het kabel naar huis trekt en aansluitpunt maakt en dat ik Gordion monteur afspraak kan maken mijn locatie is Hellevoetsluis
Hallo
Bij flatgebouwen duurt het meestal allemaal wat langer omdat er naast de toestemming van de woningbouw ook toestemming nodig is van buren via wiens meterkast de glasvezelkabel naar jouw woning gaat.
Natuurlijk kan je ook om info vragen bij de aannemer.
Hallo waqqas bedankt van je reactie
Dat dacht ik ook alle bewoners moeten toestemming geven dus sommigen zijn daar op moeilijk om toestemming te krijgen
Hi
Bedankt voor je reactie en een update Boris .
Goedenavond ik heb een mail ontvangen van T-Mobile op 04-11-2022 zoude glasvezel getrokken worden naar mijn huis voor aansluitpunt
Maar monteur is niet gekomen . Heb ook niks ontvangen geen bericht . Wanneer krijgt ik juiste datum dat ze wel komen glasvezel trekken naar me huis? Wie is aannemer.open Dutch fiber of een andere?
Hi
Hoi Lisa ik wacht nog een duidelijkheid heb nog geen bericht ontvangen
Wanneer wordt het kabel naar huis getrokken eerst krijg ik 04-11-2022 mail dat het aansluitpunt wordt gemaakt niemand komt opdagen geen bericht geen informatie ik vroeg juiste datum wanneer wordt het wel kabel naar huis getrokken wie is netwerkbeheerder of aannemer geen antwoord 17-10-2022 internet besteld 1gb ik wacht maandje voor aansluiting ik wordt beloofd aan telefoon dat het 04-11-2022 dat het aansluitpunt gereed wordt. Ben bang dat dit na 2023 wordt zo te zien echt dramatisch alles loop zo slow verkeerde informaties
Hi
Bedankt Lisa van je reactie . Dan wachten we dat open Dutch fiber me belt op een postcodechek staat november op ik had in mei toestemming gegeven nu nog afwachten
Hi
İk heb vandaag nog gemaild met de open Dutch fiber en antwoord was
Voor uw adres dienen de kabels nog verder geprepareerd te worden.
Zodra dit allemaal gedaan is, zal er een afspraak met u gemaakt worden
Hi
Het is 2 weken voorbij nog steeds geen bericht ontvangen van open Dutch fiber voor aansluitpunt.
Hoe lang duurt het nog voor een afspraak
Hoe lang duurt een afspraak voor aansluitpunt alles is greed ze waren 2 weken terug voor lassen gekomen op straat daarna niks van gehoord
Hi
Hoi Lisa. Niemand heb me gebeld of een bericht gestuurd ik weet wel dat ze klaar zijn met me wijk laatst waren we bezig in tent glasvezel aan het lassen dat is ook klaar bij open Dutch fiber post Code Chek staat november we zijn nu in december. December wordt januari en zo door
Hoi
Wanneer wordt het aansluitpunt nog in huis geïnstalleerd het datum is al geweest
Hoi
Daar ben ik weer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.