Glasvezel aansluiting wordt niet geregeld

  • 1 April 2024
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido,

Ben al meer dan een jaar bezig om een glasvezel aansluiting aan te vragen.

Glasvezel besteld op 18 feb 2023 pakket 1gbps. 3x monteur van guidion hierheen gestuurd voor storing (??>! geen glas thuis wat voor storing??? er ligt niet eens glasvezel thuis) .


Diverse malen contact opgenomen met ODF over hoe het nou zit, uiteindelijk hoorde ik vorige week dat ze niet meer met de aannemer werken waarmee ze voorheen wel werkten! Die is terug gevloten!


De vorige aannemer heeft mijn adres afgemeld waardoor er nu lijkt dat ik thuis glasvezel heb! puur om extra centjes te verdienen. Terwijl ik geen flikker thuis heb.

 

Heb meerdere keren met woningcorporatie gebeld hoe het nou zit met de toestemmingen voor aanleg glasvezel aan mijn adres, omdat ze niet binnendoor kunnen aanleggen. Die zeggen dat ze al akkoord hebben gegeven?! Ze moeten buitenom de glasvezel kabel naar binnen trekken via kabelgoot!

 

Gaan jullie dit nou oplossen of hoe zit het? ik ben er klaar meeee om telkens Naar ODF VU TELECOM en woningcorporatie te bellen. want die sturen me van A naar B en van B naar A!

 

** glasvezels liggen in kruipruimte!

Tommie van Odido 28 dagen geleden

Hey @MrMuri, welkom op onze Community! 

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je hierover al contact gehad hebt met onze klantenservice. Het adres is inderdaad foutief op gereed gezet is. Het is door ons doorgezet naar ODF, echter hebben zij nog geen toestemming van de VvE om de installatie te voltooien. Zodra ze akkoord hebben van de VvE, kunnen ze de installatie voltooien.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MrMuri, welkom op onze Community! 

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je hierover al contact gehad hebt met onze klantenservice. Het adres is inderdaad foutief op gereed gezet is. Het is door ons doorgezet naar ODF, echter hebben zij nog geen toestemming van de VvE om de installatie te voltooien. Zodra ze akkoord hebben van de VvE, kunnen ze de installatie voltooien.

Is er nog een update aangezien dit wel heel erg lang duurt

Reputatie 7
Badge +14

Nou, eerst afspraken maken met de VVE en dan een nieuwe planning gaan maken, dan ben je zo een paar maanden verder. Heb je de VVE secretaris nog gevraagd hoe het met hun toestemming staat?

Nou, eerst afspraken maken met de VVE en dan een nieuwe planning gaan maken, dan ben je zo een paar maanden verder. Heb je de VVE secretaris nog gevraagd hoe het met hun toestemming staat?

Ben je wel 100?

Hoezo zou ik afspraken met VVe moeten maken?

Dat hoort odido en odf te doen. Maar goed graag on topic antwoorden. Geen nutteloze offtopic antwoorden.

Reputatie 7
Badge +14

Jij bent indirect ook lid van de VVE. Als je wilt weten of zij al hebben ingestemd met de plannen dan kun je hen dat vragen. Of je kunt horen of er nog bezwaren in het pand zijn.

Er zijn al cases bekend waar de VVE niet akkoord gaat met een betaalbare implementatie van de glasvezels en het hele feest niet doorgaat. Dus als jij invloed kan uitoefenen dan helpt dat met de implementatie. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @MrMuri, ik heb het direct nagekeken! ODF heeft nog geen toestemming verkregen. Als ze dit binnen hebben, kunnen ze het voor je afmaken! Groetjes, Ishana

Reageer