Skip to main content

Hi! Ik woon in een oud pand met 8 appartementen op verschillende verdiepingen. Ik had DSL aangevraagd via Odido maar daarvoor was geen aansluiting beschikbaar. Ook glasvezel kon niet geboden worden op mijn huisnummer (postcodecheck en klantenservice). Ik heb toch alle buren gevraagd van welke provider zij dan internet hadden, en je raad het misschien al: Odido werd gewoon genoemd als provider. Ik heb opnieuw contact gehad met de klantenservice, en zij gaven aan dat er glasvezel geleverd kan worden op huisnummers A, H en G. Ik zelf woon op F. Zowel woning H als G bevinden zich op dezelfde verdieping als waar ik woon.

Ik heb al contact opgenomen met de verhuurder of zij een aansluiting kunnen fixen, zij zeggen dat ik weer contact op moet nemen met Odido. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Heeft iemand tips?

Goedemorgen @Brenda159, van harte welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Jouw woonsituatie lijkt me een typisch geval van meer huisnummers dan aansluitpunten en dat is natuurlijk erg frustrerend. Hebben de buren op A, H en G DSL of Glasvezel? Ik doe de voorzichtige aanname dat het om DSL gaat. In dit geval hebben die huisnummers wel een ISRA-punt of een verlengd ISRA (hoofdaansluitpunt van DSL) en jij niet. Dit kan de VvE of verhuurder alleen regelen door contact op te nemen via mijnaansluiting.nl Providers gaan niet over aansluitpunten.

Ik wens je heel veel succes toe en hoop dat ook jij spoedig een aansluiting kunt aanvragen!

Reageer