Skip to main content

Glasvezel aansluiting T-Mobile

  • 30 May 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

In 2022 berichte T-Mobile dat zij het glasvezel zouden gaan aanleggen in onze regio. Datzelfde jaar heeft een monteur de aansluiting van de straat naar onze meterkast geregeld. Vervolgens zou T-Mobile “nog contact met ons opnemen voor de verdere aansluiting”. Twee jaar voorbij en wij hebben nog steeds niets gehoord en nog steeds geen glasvezel aansluiting op ons modem.

 

Wanneer kunnen wij overstappen naar een andere glasvezel aanbieder die wél tijd voor ons heeft?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Daisy6854 

Dat duurt wel erg lang, wat is de status in je Odido account?

Je hebt tot 14 dagen nadat de router werkt de tijd om te annuleren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daisy6854, welkom op onze Community! 

Ik kijk graag met je mee. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik met je mee, alvast bedankt! Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Ik heb geen klantnummer. Ik ben geen klant. Ik wacht nog steeds op de aansluiting voordat ik een overstap ga regelen. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Daisy6854, super leuk dat je interesse hebt in Glasvezel! 😄 Ik wil graag nakijken wat er mogelijk is voor jou. Wil je me hiervoor in een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! Groetjes, Ishana

Reageer