Skip to main content

Beste T-mobile,

- Glasvezel besteld eind oktober 2022
- Glasvezel in de straat nov-dec 2022
- Kabel tot aan voordeur: februari 2023
- De kabel steekt dus al een poosje bij de voordeur uit de grond.
- Iedere maand (vanaf december) krijg ik een standaard update mail, dat de verwachting van aansluiting de volgende maand zal zijn.
Wat is de werkelijke status?

met vriendelijke groet,
J. Akkerman
Zoetermeer

Ik heb nog geen bericht gehad van KPN dat iemand langskomt hiervoor.


De monteur zal als het goed is alleen in de wijkcentrale komen @jaj.vanderlinden. Vandaag tussen 10:00 en 18:00, hopelijk ben je vandaag weer online. 


- December 2024: Joepie! Er is voortgang!
2 monteurs van Open Dutch Fiber geweest, glaskabel naar binnen gebracht en kastje op de muur.
Odido kit ontvangen.
Nu wachten op monteur die de odido kit komt aansluiten.

Destijds aangevraagd i.v.m. thuiswerken, maar inmiddels met pensioen.
Gaat het toch nog gebeuren….
 


- December 2024: Joepie! Er is voortgang!
2 monteurs van Open Dutch Fiber geweest, glaskabel naar binnen gebracht en kastje op de muur.
Odido kit ontvangen.
Nu wachten op monteur die de odido kit komt aansluiten.

Destijds aangevraagd i.v.m. thuiswerken, maar inmiddels met pensioen.
Gaat het toch nog gebeuren….
 

Oeps! Gelijk een mailtje van Odido dat er een probleem is vastgesteld met de verbinding tussen de wijkcentrale en de woning. We wachten weer geduldig af.


Hi ​@mxhans, ik zie inderdaad dat Open Dutch Fiber de patch in de centrale On Hold heeft moeten zetten. Wij krijgen deze melding door en informeren jou daarna via de e-mail meteen. Open Dutch Fiber gaat er mee aan de slag. Wil je zelf met hun bellen om te checken wat er speelt? Dat mag altijd en kan via 088-1633633. Wij houden je echt zo goed mogelijk op de hoogte!


Reageer