Hi @Samyang, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk wordt aangesloten. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur een ticket heeft aangemaakt voor de onderaannemer. Volkers Wessels Telecom Primevest dient het ticket nu op te pakken. We hebben vraag uit staan om een monteur aan te sturen om de wijkcentrale te controleren. Hopelijk wordt dit snel gefixed!
De technicus zou er vandaag zijn tussen 12 en 17 uur. Tot nu toe is er nog niemand geweest, maar ik kreeg een e-mail dat mijn service vanaf vandaag actief is. Het internet werkt nog steeds niet....
Als de technicus vandaag niet komt, vertel de onderaannemer dan dat het probleem in de wijkcentrale zit en niet bij mij thuis.
Hoi @Samyang, ik help je graag verder! Zijn ze nog langs geweest? Wij wachten aan deze kant nog op een terugkoppeling. Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana
Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak met een technicus. Blijkbaar is alles goed bij wijkcentrall, ze zouden bij mij thuis komen. Ik heb nog steeds geen internet via odido.
Hi @Samyang, het is goed om te zien dat de netwerkbeheerder de verbinding bij jou thuis helemaal gaat nakijken vrijdag. Hou je me op de hoogte nadat ze bij je langs zijn geweest?
Niemand kwam vandaag, maar ik denk dat ze eindelijk de wijkcentrale hebben gecontroleerd, want de rode LED's branden niet meer en ik heb eindelijk toegang tot internet.
Ik heb het contract met ziggo zelf moeten opzeggen omdat het bij jullie te lang duurde. Ik hoop dat ik geen dubbele kosten zal maken en als dat wel zo is, zal odido mij het teveel betaalde terugbetalen.
Mijn contract bij ziggo loopt af op 8 december. De odido service is pas sinds vandaag operationeel en op die dag heb ik gevraagd om mijn contract met mijn vorige ISP op te zeggen.
Niemand kwam vandaag, maar ik denk dat ze eindelijk de wijkcentrale hebben gecontroleerd, want de rode LED's branden niet meer en ik heb eindelijk toegang tot internet.
Ben ik toch wel benieuwd wat ze hebben gefixed, lees gedaan!?
Ik heb hier hetzelfde probleem, geen internet na migratie Online(KPN) naar Odido. Bellen, bellen, wachten en niemand die je kan vertellenwat de status is.
Gr. Arien
Wachtende op activering wijkcentrale Bennekom.
6721DN