Skip to main content

Glasvezel aansluiting komt pas een maand later

  • 3 July 2024
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Hi,

Momenteel ben ik bezig met verhuizen naar een nieuwe woning. De aansluitdatum voor glasvezel zou oorspronkelijk op 28 juni plaatsvinden. Er lag echter nog geen glasvezelkabel de tuin en woning in en die moet nu om het huis heen worden gegraven. 

De monteur had echter geen idee wanneer dat geregeld gaat worden. Van Odido heb ik nu een e-mail ontvangen dat er op 27 juli duidelijkheid komt wanneer dat gaat gebeuren. 

Dat lijkt mij ongepast laat. Ik moet gewoon vanuit huis kunnen werken en ik heb geen unlimited abonnement.

Wat nu?

Tim

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tim96, logisch dat je naar duidelijkheid verlangt, ik wil je graag zo veel mogelijk informatie geven! Ik lees inderdaad dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL problemen heeft om je glasvezel in de meterkast aan te sluiten. Lastig genoeg hebben wij beperkt inzicht in de aanleg voor en door de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Voor specifieke vragen omtrent de aanleg raad ik je daarom aan om contact op te nemen met de netwerkbeheerder: KPN NetwerkNL - Service & Contact.

Om je in de tussentijd zo goed mogelijk online te houden wil ik je graag onbeperkt data vouchers aanbieden tot de aanleg rond is. Hiermee kan je gratis onbeperkt gebruik maken van je databundel. Omdat de vouchers maximaal 7 dagen geldig zijn zal ik je een aantal codes opsturen als je graag de codes wil ontvangen.

Ondertussen zie ik dat wij de druk op KPN NetwerkNL hoog houden om met een permanente oplossing te komen, ik zie je graag heel snel van het Internet genieten!

Hi Cal!

Super, geen probleem! Het ligt uiteindelijk ook niet aan jullie natuurlijk.

Graag zou ik de vouchers willen ontvangen, stuur je ze in een DM of via e-mail?

Tim

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tim96, bedankt voor je begrip! Ik stuur je snel via een DM genoeg vouchercodes toe tot enige tijd na 27 juli. Mocht je onverhoopt toch meer vouchercodes nodig hebben, ik kan ze zowel via DM als via e-mail naar je toesturen.

Je ziet mij snel in je DM's verschijnen, ik hoop heel erg dat je verhuizing verder soepel verloopt en je jezelf snel thuis voelt! 😃

Hoi @Tim96, bedankt voor je begrip! Ik stuur je snel via een DM genoeg vouchercodes toe tot enige tijd na 27 juli. Mocht je onverhoopt toch meer vouchercodes nodig hebben, ik kan ze zowel via DM als via e-mail naar je toesturen.

Je ziet mij snel in je DM's verschijnen, ik hoop heel erg dat je verhuizing verder soepel verloopt en je jezelf snel thuis voelt! 😃

Fantastisch! Bedankt! :)

Reageer