Beste T-mobile,
Vol verwachting mijn glasvezelabbonement afgesloten en oude abbonement al opgezegt.
De glasvezelkabel komt bij ons uit in de meterkast welke zich in de garage van het huis bevind.
Volgens de monteur van Guidion geeft het modem vanaf dit punt geen bereik, jammer.
Nu moet er een internetkabel door mijn kruipruimte getrokken worden om ergens in de leefruimte (via het oude telefoonaansluitingspunt van KPN) weer naar boven te komen.
Ik vind dit een ZEER onaangename verrassing en ben vrij ontsteld over het feit dat via communicatie vanuit T-mobile zelf je hier vooraf nauwelijks over wordt geinformeerd om je hiervoor te waarschuwen of op voor te bereiden,.. (jullie weten vooraf best dat genoeg woonsituaties in technisch opzicht waarschijnlijk wat meer een uitdaging zijn)
Dat terzijde: ik ben zelf momenteel niet mobiel, hoe gaat dit bv. met oudere mensen?
Is er een oplossing voor mij? Of is jullie antwoord simpelweg; jouw pakkie aan, niet ons probleem en zoek het maar uit?
Dat kan, maar heb vernomen dat KPN dit wel gaat verzorgen in de toekomst. En om die reden hoop ik snel antwoord te hebben zodat ik binnen mijn 14 dagen opzegtermijn evt. nog kan reageren…
Ik hoop snel wat van jullie te horen en daarvoor in ieder geval alvast bedankt,
mvg, Daniel.