Mijn glasvezel aansluiting in de meterkast is geruime tijd werkend opgeleverd door e-fiber. Ik ben heel vaak van het kastje naar de muur gestuurd door e-fiber en T-Mobile. Geen van beide partijen pakt niet door en ontzorgt de klant. De klant heeft geruime geleden glasvezel internet en Tv aangevraagd en wilt dit zo snel mogelijk omdat hij van Ziggo af wilt.
Van e-fiber, heet nu ODF meen ik, heb ik twee weken geleden een e-mail ontvangen waar in staat dat de glasvezel lijn voor mijn huisadres technisch is opgeleverd en dit doorgegeven is aan T-mobile. Niets nada niks m'n hele straat heeft zowat werkend glasvezel internet. Mijn buren hebben een afspraak gemaakt met Guidion. Zij waren nog geen klant van T-Mobile. Mijn gezin heeft zowat ons hele leven t-mobile mobiele telefoon abonnementen.
Beste T-mobile waarom pakken jullie mijn case niet op en doe mij ontzogen. Ik wil maar een ding een werkend T-mobile thuis internet en Tv. Ik moet overal achteraan bellen en steeds moet ikzelf het initiatief nemen.
Het is mij erg aan het frustreren en ben vaak aan het bellen met de klantenservice. Helaas ben ik er ene van die de klanten service overbelast. Kom op en pak door a.u.b. en je hebt een tevreden klant.