Skip to main content

Hallo T-Mobile,

Ik wil graag mijn glasvezel abonnement laten activeren. De monteur is geweest om alles op zijn plek te zetten. Alleen zei hij dat de activatie nog via jullie moet gebeuren? Ik ben al jaren bezig om van mijn trage internet af te komen en hoop echt dat het nu opgelost is met glasvezel.

Ik hoor het graag! 

Gr,
Niels 

Hi @Niels V, fijn om te horen dat alles goed is geregeld en welkom bij de Community! In het geval van een Glasvezelverbinding is het geheel geautomatiseerd. Het seintje van de monteur zal bij ons landen, waardoor we Guidion kunnen aansturen om the thuisinstallatie te volbrengen. Je zal daarom automatisch een SMS/e-mail ontvangen om de afspraak in te plannen. Mocht het onverhoopt zijn dat je nog niets hebt gehoord volgende week, laat het vooral weten. Ik verwacht dat het helemaal goed komt.


Hoi Tmobile, 

Ik durf jullie nu al te zeggen dat het volgende week niet is opgelost. Ik heb heel veel slechte verhalen over Guidion gehoord en het gaat allemaal ontzettend traag. 
 

De thuis installatie is voltooid wat ik al zei, alleen zou de monteur zorgen dat het geactiveerd wordt maar dat moest via jullie. 
 

ik ben al een half jaar hiermee bezig. Als het maandag niet is opgelost hoor je van me.. 


Reageer