Skip to main content

Hi, 18 Oktober aanvraag Odido glasvezel, wij hebben nu youfone glasvezel, verder behalve confirmatie niets meer vernomen.

Hebben jullie enig idee hoelang dit duurt, ook nog geen installatie pakket ontvangen ofzo.

 

Vr Gr 

Hallo @TheDoc 

Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice en wat is de status in je Odido account?

Kort na je bestelling hoor je een email van Guidion te ontvangen en daarmee kan je dan online een afspraak maken voor de installatie, controleer ook je ongewenste map.


Hallo, bedankt voor je antwoord, ja ik heb de overstapservice maar geen email van Guideon.

De status is ontvangen

 


Goede middag, is er een update bekend op de vraag svp


Hey @TheDoc, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en de lijn is nog actief bij een andere onderaannemer. Zodra wij de lijn hebben overgenomen wordt het pakket pas verzonden en zal je order doorlopen. Meer dan dit kan ik op dit moment nog niet zien jammer genoeg. 


@Tommie van Odido bedankt voor het natrekken. We wachten t af.


Inmiddels een afspraak met Guideon voor aansluiten 15 dec, nu nog een installatie pakket wat 2 weken vantevoren in huis zou zijn…...


Hey @TheDoc, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de verzendorder bij onze logistiek is aangekomen. Ik gok dat hij morgen of overmorgen wordt verzonden! 


Superservice Tommie, bedankt


Hi, ik ben sinds gisteren overgezet naar odido glasvezel. Alle juiste lampjes branden groen op de huawei ont (pon, power en lan). Alle aansluiting naar T56 modem gechecked en powerflip gedaan maar het internet lampje op het zyxel modem blijft rood branden en dus is er geen verbinding. Kunnen jullie dit checken svp


Dit zie ik in de instellingen:

 


Alles werkt weer naar behoren, Dank U , heel prettig


Hey @TheDoc, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je een eigen modem op dit moment hebt aangesloten. Ben je inmiddels online? 


Hey @TheDoc, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je een eigen modem op dit moment hebt aangesloten. Ben je inmiddels online? 

 

Hi Tommie, yes all ok. Bedankt voor de check en alles draait zoals het was


Reageer