Hi, 18 Oktober aanvraag Odido glasvezel, wij hebben nu youfone glasvezel, verder behalve confirmatie niets meer vernomen.
Hebben jullie enig idee hoelang dit duurt, ook nog geen installatie pakket ontvangen ofzo.
Vr Gr
Hi, 18 Oktober aanvraag Odido glasvezel, wij hebben nu youfone glasvezel, verder behalve confirmatie niets meer vernomen.
Hebben jullie enig idee hoelang dit duurt, ook nog geen installatie pakket ontvangen ofzo.
Vr Gr
Hallo
Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice en wat is de status in je Odido account?
Kort na je bestelling hoor je een email van Guidion te ontvangen en daarmee kan je dan online een afspraak maken voor de installatie, controleer ook je ongewenste map.
Hallo, bedankt voor je antwoord, ja ik heb de overstapservice maar geen email van Guideon.
De status is ontvangen
Goede middag, is er een update bekend op de vraag svp
Hey
Ik ben direct voor je gaan kijken en de lijn is nog actief bij een andere onderaannemer. Zodra wij de lijn hebben overgenomen wordt het pakket pas verzonden en zal je order doorlopen. Meer dan dit kan ik op dit moment nog niet zien jammer genoeg.
Inmiddels een afspraak met Guideon voor aansluiten 15 dec, nu nog een installatie pakket wat 2 weken vantevoren in huis zou zijn…...
Hey
Superservice Tommie, bedankt
Hi, ik ben sinds gisteren overgezet naar odido glasvezel. Alle juiste lampjes branden groen op de huawei ont (pon, power en lan). Alle aansluiting naar T56 modem gechecked en powerflip gedaan maar het internet lampje op het zyxel modem blijft rood branden en dus is er geen verbinding. Kunnen jullie dit checken svp
Dit zie ik in de instellingen:
Alles werkt weer naar behoren, Dank U , heel prettig
Hey
Hey
Hi Tommie, yes all ok. Bedankt voor de check en alles draait zoals het was
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.