Skip to main content

Per 27-6-2023 heb ik glasvezel bij tmobile besteld

Na een hoop op en neer gebelt te hebben krijg ik te horen dat ik pas per 13-11-2023 internet zal hebben dat betekent dik 3 maanden zonder internet zonder tv woon nu paar weken in mijn huidige appertement en heb hier totaal niks de glasvezel is aangesloten het ftu en nt kastje zijn geplaats en nog moet het zolang duren dit kan echt niet op zn zacht gezegt ben ik piss off 

Hallo @Drokz077 

Er branden 2 lampjes op de Genexis ONT dat betekent dat er een glasvezel signaal is.

Heb je op dit moment een abonnement of had je er 1?

@Drokz077 3 maanden is niks ik wacht 17 september pas 4 maanden. En het eind is nog niet in zicht.

Hallo @Waqqas 

Deze is besteld bij tmobile en staat sinds 30-7-2023

Dat nog geen aansluit punt is zoals ziet dit wel het geval is ik heb 30 min geleden te horen gekregen dat 13-11-2023 een werkend verbinding heb met modem geinstalleerd dit is natuurlijk onacceptable heb totaal geen internet of tv en andere tijdelijke oplossing tot die tijd ho maar als ik nu bij kpn bestel heb ik volgende week internet werkend met modem en al  

@Drokz077

De glasvezel verbinding lijkt bezet te zijn of misschien is het zo dat Open Dutch Fiber ook nog glasvezel aan het aanleggen is bij jou en dat het abonnement daarover wordt geleverd?

Nee alles is klaar mijn buurman heeft al glasvezel

@Drokz077 

Klopt maar dit is glasvezel van KPN, er is niks bekend over een andere partij die glasvezel aan het aanleggen is in de wijk?

Nee die zijn al klaar hier in de wijk 

@Waqqas 

Bij kpn zeggen ze 28 aug is mijn signal live gegaan dat is door tmobiel gebeurt maar 13 nov zouden ze pas gebruik hier van kunnen maken terwijl als ik nu kpn glasvezek pak ik volgende week vrijdag al internet heb dus ik snap niet waarom het dan zolang duurt bij tmobile/odido

Hoi @Drokz077, dat zijn logische vragen die je stelt, het liefst had ik je meteen duidelijk antwoord gegeven! Het verbaast mij namelijk dat KPN aangeeft dat ze jouw glasvezelsignaal binnen een mum van tijd kunnen activeren omdat wij gebruik van van dezelfde netwerkbeheerder als KPN, namelijk haar zusterbedrijf KPN NetwerkNL. Als KPN NetwerkNL aangeeft dat glasvezel niet te activeren is vóór 13-11, dan zou dit ook bij KPN het geval moeten zijn. Ik begrijp ook helemaal dat je hier heel graag duidelijkheid over wil hebben.

Inmiddels heeft een collega van mij al navraag voor je opgestart en wij hopen een duidelijk antwoord te krijgen van KPN NetwerkNL. Mocht je graag zelf contact met hen hebben, je kan KPN NetwerkNL bereiken met vragen over de aanleg op de site: KPN NetwerkNL contactmogelijkheden.

Ik hoop dat ze je alsnog blij weten te verrassen en de aanleg weten te bespoedigen!

@Cal van Odido

Het gaat hier om jullie systeem die staat op nl6 maar het andere systeem staat dat er nog altijd een schouw afspraak moet komen dus ergens loopt het spaak bij jullie en dit word niet op fatsoenlijke manier opgelost kpn zegt we hebben alles door gegeven en odido zegt van niet maar als er niks is doorgegeven hoe kan dan het ene systeem op nl6 staat en het andere zeggen dat er nog een schouwafspraak moeten komen ?? En zoals u kunt zien hangt de ont en de ftu al aan de muur en zit er een signaal op

@Cal van Odido

Verklaar dit eens ?? 

Hey @Drokz077, dat is inderdaad het glasvezelaansluitpunt. Ik zie dat je onze klantenservice hierover al gesproken heb. Zij hebben een ticket aangemaakt. We hebben een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Ik zal hier op moeten wachten tot ik verdere acties kan ondernemen. Hopelijk loopt het nu allemaal goed door! Wil je mij hier de komende dagen van op de hoogte houden? Dan kan ik in de loop van tijd, mits nodig, verdere stappen voor je ondernemen.

@Tommie van Odido 

Ik ben hier al twee weken mee bezig en word iedere keer gezegt ik moet wachten op tickets tot op heden is het nog altijd niet opgelost dus dan vraag ik me echter af wat met die tickets gebeuren want tot nu toe word er niks aan gedaan 

@Drokz077 die printen ze uit en gebruiken het als wc papier. Iets anders kan ik niet verzinnen.

@Ries76 

Ja denk ik ook en als ik bel krijg ik ieder keer een ander verhaaltje te horen. Oplossen ho maar ik kan beter het gevecht op geven en door het leven gaan zonder tv internet voordeel bespaar op mn energie rekening 🤣

@Drokz077 

Het is David tegen Goliath. Je loopt gewoon constant tegen een muur van onkunde, onwil, geneuzel en aanmodderen. Wij ergenis en hun de grootste lol dat wij met de ergenis zitten.

Reageer