Hoi @Drokz077, dat zijn logische vragen die je stelt, het liefst had ik je meteen duidelijk antwoord gegeven! Het verbaast mij namelijk dat KPN aangeeft dat ze jouw glasvezelsignaal binnen een mum van tijd kunnen activeren omdat wij gebruik van van dezelfde netwerkbeheerder als KPN, namelijk haar zusterbedrijf KPN NetwerkNL. Als KPN NetwerkNL aangeeft dat glasvezel niet te activeren is vóór 13-11, dan zou dit ook bij KPN het geval moeten zijn. Ik begrijp ook helemaal dat je hier heel graag duidelijkheid over wil hebben.
Inmiddels heeft een collega van mij al navraag voor je opgestart en wij hopen een duidelijk antwoord te krijgen van KPN NetwerkNL. Mocht je graag zelf contact met hen hebben, je kan KPN NetwerkNL bereiken met vragen over de aanleg op de site: KPN NetwerkNL contactmogelijkheden.
Ik hoop dat ze je alsnog blij weten te verrassen en de aanleg weten te bespoedigen!