Hallo @Yz03
Wat is de status nu in je My T-Mobile account? Misschien moeten er ook nog wat werkzaamheden buitenshuis worden gedaan voordat het glasvezel klaar is voor gebruik.
Zodra alles gereed is zou je vanzelf bericht van Guidion moeten ontvangen om een afspraak te maken voor de installatie.
Er staat momenteel dat mijn bestelling in behandeling is. Het is een beetje verwarrend omdat ik nu al het installatiepakket heb ontvangen wat pas komt bij de latere stappen.
@Yz03
Ik denk dat de glasvezelverbinding nog niet gereed is voor gebruik of het staat nog niet bij T-Mobile als gereed.
Hi @Yz03 welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct Fiber aan de mouw getrokken om je een update hierover te geven. Hopelijk krijg je nu meer duidelijkheid over de situatie!
Hi @Yz03 welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb direct Fiber aan de mouw getrokken om je een update hierover te geven. Hopelijk krijg je nu meer duidelijkheid over de situatie!
Helaas heb ik nog steeds niks te horen gekregen hoe het verder gaat...
Hoi @Yz03, super goed dat je contact met ons opneemt! Ik heb meteen bij Fiber nagevraagd of er al meer informatie bekend is. Geen zorgen! Tommie houdt dit ook nog steeds persoonlijk voor jou in de gaten. Zodra er een update is hoor je dit gelijk van hem! Groetjes, Ishana