Skip to main content

Beste T-Mobile,

Op 16 december 2022 heb ik een abonnement afgesloten en tot nu toe zit ik te wachten op de Glasvezel aansluiting. Van T-mobile heb ik begrepen dat Van Gelder Telecom BV de aansluiting gaat verzorgen.

Ik heb inmiddels al Van Gelder Telecom BV drie keer gebeld voor een indicatie van de aansluiting. Maar ik krijg steeds te horen dat ze nog niet een opdracht hebben gekregen van T-mobile om een aansluiting te verzorgen op mijn adres en daarom kunnen ze ook geen indicatie geven. 

Van de klantenservice van T-mobile heb ik begrepen dat er wel een opdracht is gegeven.

Kan iemand svp nagaan waar het mis gaat?

Alvast bedankt

Maak je borst maar nat…

Want het zijn me een stelletje prutsers bij elkaar (T-Mobile en de talloze onderaannemertjes en die besteden het weer verder uit aan ZZP-ers uit de familie!

Hier steekt het glasvezelkabeltje sinds begin juni 2022 uit de grond.

Daarna doen ze helemaal niks meer! Gewoon  9 maanden geen zak gedaan.

Als je belt, moet je als klant zelf maar de aannemers achter hun broek zitten!

Een TV programma als Kassa, zou daar eens dieper in moeten duiken, moet je zien wat voor soort corrupte troep er naar boven komt drijven.

Want dit hele glasvezel gedoe hangt van corruptie aan elkaar.

Toch ook te achterlijk voor woorden, alles wordt uitbesteed aan corrupte ZZP-ers die 1 huisje per dag doen in slakke tempo.

Te schandalig voor woorden.

Het is dat we hier gelukkig nog Ziggo hebben, ook niet ideaal en stuk duurder, maar het werkt wel en je weet wat je krijgt!

Die corrupte klootzak van een projectmananger neem steekpenningen aan, daarom duurt het zo lang! → Moderator edit: Dit is nu de zoveelste keer dat we je hierop moeten wijzen, het is nu genoeg geweest. Bij deze ben je geband.

Men moet maar eens uitzoeken wat zijn binding is met andere bedrijven,, en waarom dit project alle tekenen vertoond van corruptie!

Hi @Makukula, welkom op onze Community! Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik hier navraag naar gedaan. Ze nemen zo snel mogelijk contact met je op met een update over de oplevering. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!  

Hi @Tommie, dankjewel!

De klantenservice heeft al contact met mij opgenomen en gaf mij een indicatie van midden maart. Daarna heb ik vandaag weer Van Gelder Telecom BV gebeld, helaas kreeg ik weer te horen dat er nog steeds geen indicatie is. De dame aan de lijn zei nog dat er klanten zijn die anderhalf jaar moeten wachten voor de aansluiting van Glasvezel. 

Ik ga het abonnement annuleren en opzoek gaan naar een andere optie.

Reageer