Skip to main content

Ik heb een Tmobile abonnement voor thuis genomen omdat ik verhuisd ben naar een nieuwe woning. Nu krijg ik vandaag aan de telefoon te horen dat ik misschien wel 8 weken moet wachten tot er een aansluiting naar binnen wordt getrokken. 

Als oplossing zijn er 3 vouchers verstuurd en heb ik zelf kosten moeten maken om een Tmobile prepaid kaart te kopen. Ik neem aan dat dit wordt vergoed? 

Moet ik nu mijn telefoon 24/7 als modem gebruiken voor mogelijk 2 maanden? Dat ding raakt oververhit en de batterij zal bizar veel capaciteit verliezen. Kunnen jullie geen 4g router tijdelijk in bruikleen geven?

En kan ik concreet antwoord krijgen op wanneer iemand langskomt vanuit de netbeheerder?

Hoi @siyo,

Welkom bij ons op de Community! Thanks voor je bericht en duidelijke omschrijving. Ik heb direct met je meegekeken en zie dat je contact hebt gehad met onze Glasvezel specialisten. Zij staan direct in contact de aannemers en kunnen je daarom van de beste update voorzien. Voor nu zijn er extra werkzaamheden nodig om ook jouw verbinding concreet te maken, waardoor de opleverdatum een latere datum heeft. Excuses voor het ongemak.

De T-Mobile prepaid kaart kan inderdaad worden vergoed. Let er wel op dat je de bon goed bewaard. Ik kan alleen dan de vergoeding voor je in orde maken. Een 4G modem is op dit moment niet een oplossing die ik kan aanbieden.

Mocht er een concrete update mogelijk zijn, dan zorgt ons Glasvezelteam ervoor dat je hier direct vanaf weet. We zullen dan ook contact met je opnemen wanneer deze er is. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, dan weet je ons te vinden. We staan voor je klaar! 


Hoi @siyo,

Welkom bij ons op de Community! Thanks voor je bericht en duidelijke omschrijving. Ik heb direct met je meegekeken en zie dat je contact hebt gehad met onze Glasvezel specialisten. Zij staan direct in contact de aannemers en kunnen je daarom van de beste update voorzien. Voor nu zijn er extra werkzaamheden nodig om ook jouw verbinding concreet te maken, waardoor de opleverdatum een latere datum heeft. Excuses voor het ongemak.

De T-Mobile prepaid kaart kan inderdaad worden vergoed. Let er wel op dat je de bon goed bewaard. Ik kan alleen dan de vergoeding voor je in orde maken. Een 4G modem is op dit moment niet een oplossing die ik kan aanbieden.

Mocht er een concrete update mogelijk zijn, dan zorgt ons Glasvezelteam ervoor dat je hier direct vanaf weet. We zullen dan ook contact met je opnemen wanneer deze er is. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, dan weet je ons te vinden. We staan voor je klaar! 

ordernummer is 1000563775, kan je de vergoeding regelen? Had de sim via jullie webshop besteld


En inmiddels is hetzelfde abonnement goedkoper geworden, kan ik annuleren en opnieuw bestellen of kan je het voor mij omzetten?


Hi @siyo, ik heb gelijk de vergoeding voor jou in orde gemaakt! Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Wat betreft jouw tweede vraag, dit kan ik niet zelf voor jou omzetten. Mocht je ervoor kiezen om deze bestelling te annuleren en een nieuwe aan te vragen, houd er dan wel rekening mee dat het oplevertraject weer van vooraf aan begint. Weet jij zo voldoende? 

 

 


Ze zijn langsgekomen. Ik heb 60 euro moeten betalen voor een nieuw stopcontact. Hierover werd aan de telefoon aangegeven dat ik dit kon declareren.

 

In mijn Online account is dit abonnement niet zichtbaar. Alleen het oude, beeindigde abonnement van mijn oude adres. Kan dit ook in orde worden gemaakt?


Hallo @siyo 

Het laten plaatsen van een stopcontact valt onder Meerwerk en daar dien je zelf voor te betalen dus het kan niet vergoed worden volgens mij.

Met het account kan een moderator je helpen 🙂


Volgens jou niet maar volgens twee collega’s aan de telefoon wel. Dat ik er na de factuur kan verzenden en het vergoed zou worden. Ik had namelijk op jullie aanraden het in de meterkast laten zetten, dus ben ik op basis van dat advies het geld kwijt? Wat een onzin.


@siyo hmm ik weet niet waarom je dat telefonisch hebt meegekregen maar mijn reactie is op basis van de informatie in de link.


Dank voor je reactie met nul meerwaarde. Ik weet ook niet waarom jouw collega’s dat hebben gezegd. Daarom post ik hier.


Hi @siyo, merci voor de terugkoppeling en goed dat je dit checkt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, maar ik zie niet zo snel een log terug waarin deze toezegging is gedaan door één van mijn collega's. Als ik deze belofte terugzag, dan maakte ik deze vergoeding voor je in orde. Echter was dit dan een uitzondering geweest, aangezien wij deze kosten normaliter niet vergoeden. Als je kunt aangeven welke collega je hierover gesproken hebt, dan ga ik daar met liefde voor je achteraan. Weet daarnaast dat @Waqqas je enkel probeerde te helpen, dus laten we het hier leuk houden in de reacties. Ik hoor het graag van je, zodat ik je verder kan helpen! 🍀 


Ah de oude vertrouwde namen vragen. Als twee collega’s van jouw dit aangeven, dan toon ik het vertrouwen in ze. Ik ga niet meteen namen noteren. Achja, een beetje respect tonen en iemand op hun woord geloven is kennelijk niet gewaardeerd.

 

Ik krijg nu een mail dat mijn factuur beschikbaar is op my tmobile. Ik log in en zie niks, alleen dat het oude abonnement is beeindigd en dat ik geen lopende producten hebben. Kan het nu eindelijk in orde worden gemaakt? Ik heb de facturen namelijk nodig.


Ik wil dit graag voor je nagaan @siyo. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum én de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ik kan dan graag mee naar de inlog voor je My-omgeving. Dankjewel!


Reageer