Hallo @Dendeman80
Wat is de status van je bestelling in je My T-Mobile account? En heb je ook nog geen mail/sms ontvangen van Guidion om een afspraak te maken? Dit zou wel moeten gebeuren want anders heb je geen installatiedatum.
Helemaal niks te vinden in mijn t-mobile. Ook geen mail/sms ontvangen. Al 2 gebeld met de klantenservice en 2x afgepoeierd met vage antwoorden.
Helemaal niks te vinden in mijn t-mobile. Ook geen mail/sms ontvangen. Al 2 gebeld met de klantenservice en 2x afgepoeierd met vage antwoorden.
Ik snap het ook niet. Als ik een andere provider benader dan heb ik morgen internet.
Hoi @Dendeman80, wanneer je via E-Fiber een bestelling hebt gedaan, loopt die aanvraag in eerste instantie via hen. Pas wanneer duidelijk is dat de glasvezellijn via T-Mobile loopt, wordt het naar ons doorgezet via E-Fiber - althans zo ging het normaal gesproken altijd. Kun je jouw klantnummer (voor T-Mobile voor thuis) in je profiel plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik je aanvraag vinden en controleren waar het misgaat.
Hoi @Dendeman80, dat is een E-Fiber ordernummer en geen T-Mobile voor thuis klantnummer - daar kan ik jammer genoeg niets van opzoeken, sorry. Je kunt bij E-Fiber navraag doen over de status van jouw bestelling. Zij wijzen de orders doorgaans pas toe aan T-Mobile zodra het bestelrproces afgestemd is op de juiste provider (ze hebben immers meerdere opties bij welke providers ze leveren).