Skip to main content

Aanvraag gedaan in het laatste kwartaal 2023 . Vestiging mail gekregen dat er glasvezel in Januari-februari 2024 aangelegd zou worden in mijn straat. Vervolgens hoor je niets meer en kan je ook nergens een oplever status vinden? Mijn vraag is moet ik nog lang wachten want anders wil ik het annuleren of de bestelling wijzigen. 

Hi @cynthia030, ik wil je van harte welkom heten op de community! Wij willen ook graag dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van het Glasvezel. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken naar de status en ik zie dat de werkzaamheden aan de aanleg van het Glasvezel nog niet zijn afgerond. Hoe lang dit precies gaat duren is niet bekend, we zijn hierin afhankelijk van de netwerkbeheerder. Wel kan je altijd de status bekijken in je Mijn Odido account. Mocht je de bestelling toch willen annuleren of wijzigen, laat het dan aan me weten zodat ik je hiermee verder kan helpen! 


Reageer