Nadat ik in eerste instantie glasvezel zou krijgen van KPN, en dit na vele maanden niet opschoot, ben ik overgestapt naar Odido. Odido beloofde mij volgens de ‘check’ dat glasvezel op mijn adres beschikbaar zou zijn en dat ik binnen een paar dagen een glasvezelaansluiting zou hebben. Inmiddels zijn we enkele maanden verder.
Ik ben een aantal keer door Odido gebeld voor het maken van een afspraak. Ik heb aangegeven dat er ooit een monteur van KPN is langs geweest en dat diegene de glasvezelkabel buiten niet kon vinden en zich sterk afvroeg of (en zo ja, waar) er een glasvezelkabel zou liggen. Ik heb dit aangegeven omdat er anders wéér een monteur zou komen, die onverrichter zake naar huis zou gaan. Telkens kreeg ik het antwoord dat dit heel goed was dat ik dit doorgaf en dat het nog verder zou worden uitgezocht, voordat een afspraak zou worden ingepland. Tot op heden - enkele maanden verder - hoor ik echter niks. Zo nu en dan word ik gebeld - dat ik dan vaak mis omdat op anoniem wordt gebeld - en zodra ik terugbel, krijg ik te horen dat er echt binnenkort contact met mij gaat worden opgenomen. Vorige week kreeg ik een e-mail dat ik een kaartje in de brievenbus zou hebben gehad met een telefoonnummer van de netwerkpartner om de aanleg te verzorgen. Dat kaartje heb ik niet gehad. Ik heb vervolgens zelf gebeld met Odido en het nummer gevraagd, waarna ik nummer A kreeg om te bellen. Nummer A zei vervolgens dat ik bij de verkeerde partij was en gaf mij nummer B. Nummer B liet weten in mijn stad helemaal geen glasvezel aan te leggen en verwees mij naar nummer C. Nummer C weet echter ook van niets.
Kan iemand mij vertellen hoe het ervoor staat en of en wanneer er schot in de zaak komt? Er is een uitvoerende partij (BAM) al maandenlang in mijn wijk aan het graven voor glasvezelkabels, dus het lijkt mij dat ik zo kan worden meegenomen in de planning.