Skip to main content

Hallo! Kort geleden is glasvezel aangesloten in mijn buurt (postcode: 1063 MB). Ik kreeg een e-mail waarin stond dat ik mijn internetsnelheid kon verhogen. Maar als ik inlog op Mijn Odido, staat daar dat de enige beschikbare snelheid 100 Mbps is. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Hallo ​@User3 

Kan je eens op de website kijken wat de postcodecheck aangeeft? Zie je in je Odido account bij internet wijzigen dat je kunt migreren naar een ander netwerk?


Hallo ​@User3 

Kan je eens op de website kijken wat de postcodecheck aangeeft? Zie je in je Odido account bij internet wijzigen dat je kunt migreren naar een ander netwerk?

 

Op de website staat: “Voor je gebruik kan maken van glasvezel, moeten er nog wel een paar dingen gebeuren.” Nu begrijp ik waarom ik mijn snelheid niet kan verhogen. Dank je wel, ​@Waqqas.

Het is een beetje verwarrend dat ik al een e-mail kreeg waarin stond dat ik het al kon doen.


@User3 

Telefonisch kan je misschien al een pre order voor glasvezel plaatsen met een mooi aanbod.


@User3 ik zou persoonlijk wachten met pre orderen  met glasvezel.

soms kan de glasvezelaanleg weken maanden duren.


@User3 tot dat er een glasvezelpunt in je woning is gerealiseerd


Reageer