Skip to main content

Beste,

Wij hebben een huis gekocht en waren opzoek naar een internet en tv aansluiting, we ontvingen een reclamefolder met; ‘Binnenkort is er glasvezel in jouw wijk, sluit nu bij ons af.’ Kwam mooi uit, dacht ik.

17-10-2023 Ben ik een contract met Odido aangegaan omdat er bij ons thuis begonnen werd met graafwerkzaamheden voor de aansluiting van glasvezel.
12-03-2024 Word ik gebeld door een willekeurig nummer. Ik was op mijn werk en kon niet direct opnemen. Direct na dit telefoontje ontvang ik een email; ‘Je klantvoordeel is vervallen’.
Na mijn werk heb ik Odido teruggebeld, ik had geen recht meer op klantvoordeel omdat ik niet bereikbaar was voor een afspraak met de monteur. Ik moest een nieuw abonnement afsluiten. Ik zou opnieuw gebeld worden voor een afspraak met de monteur. Daar ging wat tijd overheen, want ik moest weer achteraan aansluiten volgens klantenservice.
10-07-2024 Glasvezelmonteur komt langs, aansluiting is gereedgemaakt.
18-07-2024 Contact gehad met Odido, om te vertellen dat ze het pakket van mij mogen opsturen nu de monteur gereed gemeld heeft. Odido geeft aan; ‘de wijkcentrale moet eerst gereed zijn. Dit zou maximaal 2 weken duren.’
30-07-2024 Contact gehad met Odido, de twee weken zitten er nagenoeg op, hoe staat het ervoor? Hetzelfde antwoord; 'De wijkcentrale moet eerst gereed zijn. Dit zou maximaal 2 weken duren.’
Vandaag 10-08-2024; Ik ga maandag Odido bellen, ik kan al raden wat er gezegd gaat worden. Iets met 2 weken.

Zodra ik de glasvezelcheck doe op Odido, of elke andere site waar dat kan, wordt er gewoon gezegd dat er glasvezel beschikbaar is op mijn adres. Het kastje is aangesloten, de monteur heeft tijdens het installeren met de centrale een controle gedaan en gaf aan dat de glasvezelverbinding gereed is.

Ik zit inmiddels bijna een jaar zonder internet en tv. Ik twijfel om gewoon een Ziggo aansluiting te accepteren en deze hele ellendige ervaring maar te annuleren. Best zonde, want we zijn zo dichtbij.
Hoe kom ik erachter wanneer de wijk is aangesloten, en hoeveel tijd moet hier nog overheen gaan?

Groet,

Yannick

Hey @Stonemountai, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gemaakt hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat Delta de order niet geaccepteerd heeft. Wat hier de reden voor is weet ik niet en daarom heb ik een ticket voor je ingeschoten voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij het onderzoeken en ervoor zorgen dat de order alsnog door zal lopen.

Hey @Stonemountai, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over gemaakt hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat Delta de order niet geaccepteerd heeft. Wat hier de reden voor is weet ik niet en daarom heb ik een ticket voor je ingeschoten voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij het onderzoeken en ervoor zorgen dat de order alsnog door zal lopen.

Hoi @Tommie van Odido,

Het lijkt erop dat je actie gezorgd heeft voor beweging, dank daarvoor!
Het pakket is inmiddels ontvangen, volgende week maandag komt een monteur van Guidion voor installatie. Hopelijk zijn er geen obstakels meer. Ik laat het weten als het gelukt is.

Met vriendelijke groet,

Yannick

Beste Tommie,

De monteur is geweest en hij heeft alles correct geïnstalleerd. We hebben nu TV en internet.
Nogmaals dank voor je hulp.

Met vriendelijke groet,

Yannick

Ah kijk aan, ik ben erg blij om dit te lezen @Stonemountai, heel veel plezier met je verbinding! 

Reageer