Skip to main content

Een tijd geleden heeft een monteur van Guidion alles geïnstalleerd. Er was echter geen signaal, de monteur heeft zijn collega gebeld en op de werkbon staat de volgende opmerking:


Modem en converter in de meterkast aangesloten. FO gebeld en ticket laten maken voor BO.

 

Hij vertelde mij dat dit soort zaken met spoed worden opgepakt en dat er over 1 a 2 dagen contact zou worden opgenomen. Dit gebeurde niet, sinds dien begon de ellende.

 

Ik heb ondertussen aardig wat aan de telefoon gehangen en niemand leek te weten wat er nou daadwerkelijk mis was. Uiteindelijk heb ik iemand aan de lijn gekregen die mij wist te vertellen dat het glasvezel netwerk dat beheert werd door KPN nog ‘vrijgegeven’ diende te worden. Maar wanneer dit ging gebeuren ‘geen idee'. Uiteraard een antwoord waar ik niet tevreden mee was.

 

Na het bellen van de KPN-Netwerk klantenservice is mij verteld dat het netwerk al sinds 2015 is aangelegd en actief is. T-Mobile zou volgens hen pas sinds kort het netwerk gebruiken en dit zelf nog moeten vrijgeven. Maar wanneer hoe wat en waar lijkt niemand te weten.

 

Kunnen jullie alsjeblieft snel duidelijkheid bieden? Ik wil niet naar een andere provider om weer een berg ellende door te gaan maar deze uitzichtloze situatie is echt drama.

@Sander @Boris Fijn want op het nieuwe platform zit ik (nog) niet te wachten. thanx Sander


@Sander @Boris Fijn want op het nieuwe platform zit ik (nog) niet te wachten. thanx Sander

Beste klant, morgen ga je naar ons nieuwe TV-platform! Ga naar My T-Mobile voor je inloggegevens: t-mobile.nl/tv-inloggegevens. Groet, T-Mobile

@Sander @Boris @Lisa 

ik hoop het niet


Hi @tonbor ,

Ondanks het verzoek van @Sander , kan de overzetting naar het nieuwe platform niet worden stopgezet of worden teruggedraaid. Mijn welgemeende en oprechte excuses. Daarbij is het wel belangrijk om te vermelden dat ondanks deze vervroegde overgang, dat het ‘oude’ platform waarop je nu zit, bezig is om uitgefaseerd te worden. De omzetting was daardoor onomkeerbaar. 

Daarnaast wilt de technische dienst graag een monteur laten kijken naar de streaming problemen, maar wel graag in overleg. Ik begrijp dat dit verre van wenselijk is geweest, maar hoop hiermee toch de oplossing te kunnen verschaffen. 


 


Na regen komt zonneschijn, het oude platform wordt uitgezet. Iedereen wordt omgezet naar het nieuwe.