Beantwoord

Glasvezel aangesloten maar geen internet door netwerk niet vrijgegeven

  • 25 September 2021
  • 80 reacties
  • 2941 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

80 reacties

Reputatie 2

@Sander @Boris Fijn want op het nieuwe platform zit ik (nog) niet te wachten. thanx Sander

Reputatie 2

@Sander @Boris Fijn want op het nieuwe platform zit ik (nog) niet te wachten. thanx Sander

Beste klant, morgen ga je naar ons nieuwe TV-platform! Ga naar My T-Mobile voor je inloggegevens: t-mobile.nl/tv-inloggegevens. Groet, T-Mobile

@Sander @Boris @Lisa 

ik hoop het niet

Reputatie 7

Hi @tonbor ,

Ondanks het verzoek van @Sander , kan de overzetting naar het nieuwe platform niet worden stopgezet of worden teruggedraaid. Mijn welgemeende en oprechte excuses. Daarbij is het wel belangrijk om te vermelden dat ondanks deze vervroegde overgang, dat het ‘oude’ platform waarop je nu zit, bezig is om uitgefaseerd te worden. De omzetting was daardoor onomkeerbaar. 

Daarnaast wilt de technische dienst graag een monteur laten kijken naar de streaming problemen, maar wel graag in overleg. Ik begrijp dat dit verre van wenselijk is geweest, maar hoop hiermee toch de oplossing te kunnen verschaffen. 

Reputatie 2

 

Reputatie 7
Badge +14

Na regen komt zonneschijn, het oude platform wordt uitgezet. Iedereen wordt omgezet naar het nieuwe.