In september is bij ons de straat (postcode 2625) glasvezel via ODF aangelegd. Begin oktober ben ik overgestapt naar Odido. Dat abonnement gaat begin februari in. Wanneer wordt de glasvezel van de stoep naar het huis aangelegd? Ik krijg elke maand een standaardmailtje dat jullie bezig zijn met de voorbereidingen, maar na een aantal maanden hetzelfde mailtje is er verder niks concreets gecommuniceerd.
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Het gaat hier om een nieuwe aanleg van glasvezel. Glasvezel moet inderdaad nog naar binnen gebracht worden en het FTU moet nog geplaatst worden. Op dit moment staat de planning op december - januari. Mag ik je vragen om in januari opnieuw contact op te nemen als er nog niks gebeurt is? Dan zal ik het voor je doorzetten naar onze glasvezelafdeling en dan kunnen zij dit voor je checken. Alvast bedankt!
Ha
Hi
Ik ben gaan zoeken en ik kan alleen een fictieve eerst mogelijke datum vinden. De eerst mogelijke datum dat de installatie mogelijk is is 13-02. Ik gok dat het niet lang meer zal duren en dat Guidion spoedig contact met je opneemt.
Top, dank voor je antwoord!
Ha
Hoi
Best
Kunnen jullie bij de netwerkbeheerder (volgens mij ODF) navragen wanneer mijn internet wordt opgeleverd?
Hoi
Ik zorg ervoor dat wij extra druk op de ketel gaan zetten, ik hoop dat wij zo spoedig mogelijk een duidelijke update voor je hebben!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.