Beste,
Afgelopen juni kreeg ik de aanbieding van de medewerker van Odido om over te stappen naar glazvezel omdat Odido met dsl zou stoppen.
Ik heb gelijk uigelegd dat er geen glasvezel aanwezig is in onze woning. Wel in de straat, maar er is nooit een kastje geplaatst in onze woning, dit is nooit aangelegd. Dit zou geen probleem zijn volgens Odido. Daarna heb ik zelf nog een keer gebeld en nog een keer, omdat dit voor mijn gevoel niet klopte maar elke keer werd tegen mij verteld dat dit geen probleem was en dat de monteur van Guidion gaat komen en dat alles komt goed. Gisteren kwam de monteur van Guidion om te constateren dat hij niks kan doen omdat er geen glasvezel aangelegd in onze woning. Er is geen kastje en hij kan niks doen. Dit gaat geregeld worden door Odido. Gelijk Odido gebeld, de medewerkster kon Fiber niet bereiken om na te vragen waar het mis gaat en sindsdien weet ik helemaal niks. Wordt dit nog geregeld, door wie, komt er nog iemand om de glasvezel in onze woning aan te leggel, wat gebeurt nu met onze abonnement en dsl. Wij zijn voor ons werk en school erg afhankelijk van internet dus ik wil heel graag dat dit snel opgelost gaat worden.