Goedemorgen allemaal, ik word zo langzamerhand wel enorm moe om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, niemand kan antwoord geven. Begin december glasvezel besteld, zou dus aan het einde van december 2022 worden gerealiseerd, maar het is nu bijna mei 2023 en wederom is het weer uitgesteld. Bel je met T-Mobile, dan moet je met Open Dutch Fibre bellen, bel je ODF dan moet je een e-mail sturen aan sterinfra. Ik heb toch gewoon het gevoel dat ik hier enorm belazerd word.
Hoi
- Postcode en huisnummer.
- Je geboortedatum.
- De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
Hiermee kan ik dit tot op de bodem voor je uitzoeken!
*Mod edit: deel graag geen privégegevens in een openbaar topic.*
Hoi
Misschien helpt het, maar ik heb er een hard hoofd in. Het leek goed te gaan nadat we waren gebeld een maand geleden, maar daarna niets nada noppes. Dus het wordt gewoon annuleren die handel en naar de KPN. Het is niet best met dat t-mobile. Alleen maar loze toezeggingen waar je niets aan hebt. We hebben een contract met t-mobile afgesloten, maar als het op actie aankomt dan geven ze niet thuis, alleen de reactie: je moet bij die en die zijn. Het vertrouwen in t-mobile is ver te zoeken, zeker als je ook bent overgestapt qua mobiel abonnement.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.