Skip to main content

Vandaag is er bij ons een monteur geweest van Glaspoort om de glasvezelkabel aan te sluiten. Deze beste man gaf aan dat er alleen internet van KPN op dit netwerk mogelijk is. 

Daarna heb ik glaspoort opgebeld om verduidelijking maar die geven aan dat Odido wel degelijk mogelijk is op het kabelnetwerk van Glaspoort. 

Nu staat er op de site van KPN al wel dat er glasvezel aangevraagd kan worden maar bij Odido niet. Nu is mijn vraag of het bekend is hoe lang dit duurt voordat ik bij Odido een abonnement kan aanvragen voor glasvezel. 

Alvast bedankt:-)

Hallo @ReneBrax 

Kijk eens bij een vergelijkingswebsite zoals breedbandwinkel.nl of je nog meer keuze hebt. Misschien duurt het even voordat Odido ook beschikbaar is, houdt de postcodecheck in de gaten.

Hi,

Odido is zeker actief of het netwerk van glaspoort. Het is alleen veel duurder dan op het netwerk van open dutch fiber. 

Maar goed, aangezien de monteur vandaag is langs geweest, kan het een aantal dagen duren voordat het ook bestelbaar is. Glaspoort is deels eigendom van KPN, waarschijnlijk is dat de reden dat jouw adres bij hen al wel zichtbaar is. 

Hi,

Odido is zeker actief of het netwerk van glaspoort. Het is alleen veel duurder dan op het netwerk van open dutch fiber. 

Maar goed, aangezien de monteur vandaag is langs geweest, kan het een aantal dagen duren voordat het ook bestelbaar is. Glaspoort is deels eigendom van KPN, waarschijnlijk is dat de reden dat jouw adres bij hen al wel zichtbaar is. 

Oke top dank je. Neem alleen aan dat het nog steeds voordeliger is als KPN ;-)

Volgens mij is het 10 euro duurder dan op het netwerk van Open Dutch Fiber. Dus als je daar de prijs van weet kan je er 10 euro bij op tellen. 

Hi,

Oke top dank je. Neem alleen aan dat het nog steeds voordeliger is als KPN ;-)

Zeker als je al een Odido of Ben mobiel abonnement hebt.

Reageer