Skip to main content
Beantwoord

Glas van straat naar huis + aansluiten

  • 24 June 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Waarom duurt het zo lang van aanvraag tot fysieke aansluiting?

30-04 Aanvraag gedaan voor glasvezel

03-05 Mail van ODF voor een schouw

23-05 De schouw geweest

Sindsdien radio stilte tenzij ik een mail naar ODF stuur wanneer de aansluiting tot stand komt. En dan krijg ik het standaard antwoord: “We hebben nog geen planning”.

Vorige week 20-06 werd ik gebeld, door ODF, met de vraag of ik nog glasvezel wilde. Die snapte ik niet helemaal, maar goed. Toch maar gezegd dat ik het graag wilde, met de vraag wanneer ik aan de beurt zou zijn. Antwoord, “Geen idee, de aannemer zal je bellen voor een datum”. Hoop dat ze deze week contact opnemen maar ik heb er een redelijk hard hoofd in.
Kan er iemand even mee kijken en een helpend duuwtje geven?

Probleem is dat wanneer de fysike aansluiting bij mij binnen ligt, hoe lang gaat het dan nog duren voor ik weer een afspraak heb om het internet werkende te krijgen?

Bijvoorbaad dank!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Baakster 

Nadat bij Odido bekend is dat je bent aangesloten op glasvezel, zal je vanzelf een email krijgen om een afspraak te maken met Guidion voor de installatie van de ONT en router.

@Waqqas 

Bedankt voor de snelle reactie, ik snap dat Odido zelf snel zal reageren m.b.t. tot het aansluiten van de ONT en router wanneer er glasvezel is aangesloten.

Maar dat is juist het probleem, het aansluiten van het glasvezel van straat naar huis duurt lang. Is er misschien iets wat Odido kan doen om dat traject te verkorten om eerder een afspraak te maken voor die aansluiting?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +15

@Baakster 

Odido levert als provider zijn diensten over het glasvezelnetwerk van anderen, Odido kan hierin dan weinig betekenen denk ik.

Reageer