Hoi @ANSoer , welkom bij de community.
Het klopt dat het aanleggen van een glasvezel netwerk in een wijk een complex project is. Naast de verbindingen door de straat moet ook een wijkcentrale worden gebouwd en aangesloten. Op een gegeven moment worden de abonnementen verkocht zodat de netbeheerder weet op welke adressen dan de vezel naar binnengebracht .oet worden. Als alles klaar is krijgt t-mobile een seintje om de NTU en router te laten installeren.
Het klopt dus dat zo'n traject wat langer kan duren.
Waar het op neerkomt is dat T-Mobile eerste te lijnen verkoopt alvorens deze technisch beschikbaar \ geleverd zijn. Glas is dus helemaal niet beschikbaar, waar T-Mobile mee moet adverteren is: Glas wordt beschikbaar gemaakt indien u besluit klant te worden en dit kan dus in mijn geval 4 maanden duren! Dat is niet wat langer? Wat is nu de status van mijn bestelling?
Hi @ANSoer, welkom op onze Community en bij Team Magenta!
Zoals Eric al benoemd heeft, een nieuw uitgerolde glasvezellijn kan langer duren. Ik zie dat je nog geen account hebt gemaakt op My T-Mobile Thuis. Hier kan je de status van je bestelling volgen! Meer informatie hierover lees je in dit topic:
Als er nog ergens iets is waar ik je mee kan helpen, laat het gerust weten!
Hi @ANSoer, welkom op onze Community en bij Team Magenta!
Zoals Eric al benoemd heeft, een nieuw uitgerolde glasvezellijn kan langer duren. Ik zie dat je nog geen account hebt gemaakt op My T-Mobile Thuis. Hier kan je de status van je bestelling volgen! Meer informatie hierover lees je in dit topic:
Als er nog ergens iets is waar ik je mee kan helpen, laat het gerust weten!
Ik heb wel een account en ik zie de status op de app, kan het wat langer duren? we zijn bijna 3 maanden verder. Eerst stond erin de app levering februari \ maart, vandaag gebeld, maart \ april en misschien mei. Jullie lopen naar mijn mening de boel gewoon te bedonderen, ik wil duidelijkheid.
Hoi @ANSoer,
Wij proberen er alles aan om zo snel mogelijk je aansluiting rond te krijgen. Omdat de wijkcentrale 17 februari j.l. is opgeleverd werkt de aannemer er hard aan om iedereen in de omgeving aangesloten te krijgen. Omdat het voor hoogbouw een stuk moeilijker is om een aansluitplan rond te krijgen zal eerst vooral laagbouw aangesloten worden.
Zelf heb ik hier geen inzicht in maar ik neem aan dat de VvE of de woningbouw al akkoord heeft gegeven? Als er nog geen akkoord ligt kan dit het proces flink vertraging en dit kan je het beste navragen bij je VvE of de woningbouw.
Mocht er bij ons nieuwe informatie over je aansluitdatum binnen komen dan stellen wij je per email of telefonisch op de hoogte. Ook zullen wij jouw My T-Mobile Thuis account zo up-to-date als mogelijk houden.
Ik hoop voor je dat de aanleg voorspoedig verloopt, wij gaan samen met de aannemer onze uiterste best voor je doen!