Skip to main content

Soms moet je een positieve ervaring ook melden. Van morgen stond een afspraak met KPN om mijn glasvezel ‘binnen’ te brengen. De afspraak was voor tussen 10-12 uur. Om 9:45 werd ik gebeld door de monteur dat hij binnen een kwartier er zou zijn. Exact 10:00 belde hij aan. Na 1.5 uur was alles ‘gefikst’. Deze monteur plaatste ook de ONT, terwijl ik begrepen had dat de Odido monteur dit zou doen. Maar perfect dus, sterker nog na dat de ONT was geplaatst vertelde hij dat alles werkte en actief was.  Natuurlijk ongeduldig als ik ben even snel het modem aangesloten en inderdaad alles actief.  Natuurlijk snel een speedtest gedaan ( bekabeld ). Naar de Odido server 980MB up en down.  Bij andere test servers was de upload tussen den 250 en 500 MB en de download tussen 800-950MB. Misschien iets voor de Odido monteur die op 7 Nov as. komt. Nu gelijk mijn Fritzbox 5590 XGS-PON bestellen. Tot nu toe mijn petje af. 

Dank je wel voor het delen van jouw ervaring, dat waarderen we enorm! 😀 @iko 

Echt super fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig is verlopen en dan je heerlijk van onze diensten geniet. Dat is hoe het hoort!

Mocht je nog vragen hebben of is er iets wat ik voor je kan doen, dan weet je mij te vinden. Ik sta altijd paraat om te helpen! 

Reageer