Skip to main content

Hi,

Afgelopen week heb ik geen internet gehad thuis door problemen met glasvezel o.i.d. Gelukkig is het vandaag verholpen door een monteur en ik hoop dat het verder blijft werken.

Graag krijg ik compensatie voor het niet hebben van internet voor de periode van woensdag 16 nov - 26 november. Met name omdat ik al die tijd extra kosten heb gemaakt met mijn eigen telefoonabonnement (geen T-mobile), terwijl ik anders mijn internet in huis kon gebruiken. Ik ben ik al bijna door mijn data heen, terwijl ik nog 20 dagen moet uitzingen tot mijn maandelijks tegoed weer wordt bijgeschreven.

Hallo @Moniquevr 

Alvast ter info :

Bij een storing die langer duurt dan 12 uur bedraagt de compensatie 1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen internet had. Dit is zo bepaald door de Consumentenbond voor alle providers.

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen


Hi @Moniquevr, super fijn om te lezen dat je weer online bent! 😁 Dankjewel voor het seintje. Fijn dat @Waqqas ook alvast heeft aangegeven dat je inderdaad recht hebt op een vergoeding. Ik heb meteen de vergoeding voor deze dagen voor je in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker even weten. 


Reageer