Hallo @MDankers
Heb je voor het abonnement in je nieuwe huis hetzelfde e-mailadres gebruikt als dat je vroeger had gebruikt? Wacht in dat geval even op de reactie van een moderator, die kunnen het voor je oplossen zodat je nieuwe abonnement in je bestaande account zichtbaar wordt .
Indien je een andere e-mailadres hebt gebruikt voor het nieuwe abonnement dan zul je een nieuwe account moeten aanmaken.
Hallo @MDankers
Heb je voor het abonnement in je nieuwe huis hetzelfde e-mailadres gebruikt als dat je vroeger had gebruikt? Wacht in dat geval even op de reactie van een moderator, die kunnen het voor je oplossen zodat je nieuwe abonnement in je bestaande account zichtbaar wordt .
Indien je een andere e-mailadres hebt gebruikt voor het nieuwe abonnement dan zul je een nieuwe account moeten aanmaken.
Duidelijk. Inderdaad via hetzelfde mailadres. Wacht ik even geduldig af, dank voor je reactie!
Hoi @MDankers,
Thanks voor je bericht en scherpe observatie! Het e-mailadres waarmee je deed inloggen, stond nog gekoppeld aan het oude abonnement. Ik heb ervoor gezorgd dat je deze nu kan gebruiken voor de nieuwe bestelling, waardoor je deze kan volgen via My T-Mobile Thuis. Wel zo makkelijk. Mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. Voor nu heel veel plezier met je nieuwe verbinding!