Overgestapt naar glasvezel via Odido, maar tot nu toe nog steeds geen werkende verbinding sinds zaterdag. Monteur is geweest, alles aangesloten, maar geen internet — modem blijft rood lampje geven. Volgens KPN gaat het om een ‘kruising’: glasvezel verkeerd gekoppeld.
Nieuwe afspraak gepland, 4 uur thuisgebleven… maar niemand komt opdagen. Geen belletje, geen update.
Odido zegt: “Wij kunnen er niks aan doen.” Klacht doorgestuurd naar KPN, maar of dat iets oplevert?
Iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurde het bij jullie voordat glasvezel eindelijk werkte?
Tot nu toe nog steeds geen verbinding.
Beste antwoord door Larking
Hi @Larking, ik heb het Klik & Klaar abonnement kunnen vinden, en ben gelijk met je mee gaan kijken. Ik zie inderdaad de factuur terugkomen en ik heb deze dan ook gelijk voor je vergoed. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail. Ik zie dat het verzoek al naar de bank is gestuurd om het bedrag af te schrijven, dit kan ik niet meer tegenhouden. Wel kan je de rekening gelijk weer storneren bij de bank zodat je het geld gelijk terug hebt. Ook zie ik dat wij het modem in goede orde ontvangen hebben! Hier is een brief over gestuurd, ik verwacht dat je deze binnenkort van ons binnen krijgt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten!
Top. Ik zag in de mail dat ik het geld binnen 4 tot 6 weken terug gestort krijg. Ik wacht dit rustig af dankjewel.
@Larking Dankjewel voor het invullen van je gegevens. Sorry dat je nog niet bent aangesloten, dit is niet de start die we je willen meegeven. Ik kijk meteen met je mee!
Ik zie in de notities van de technische dienst dat er inmiddels een afspraak staat ingepland. Ik kan echter niet zien wanneer. met de netwerkbeheerder om je verbinding te herstellen. Het kan zijn dat de monteur alleen langsgaat in de wijkcentrale. Kan je mij een seintje geven als de verbinding is hersteld? Ik kijk dan meteen met je mee naar een passende vergoeding.
Misschien val ik in de herhaling, maar ik wil niet dat je in de tussentijd geheel zonder Internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt de code meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je het mij weten als je hier interesse in hebt?
Bedankt voor je reactie en het meedenken! Goed nieuws: de verbinding is inmiddels hersteld en werkt weer zoals het hoort.
Ik hoor graag wat er mogelijk is qua vergoeding voor de periode dat ik geen internet had. Een vouchercode is nu niet meer nodig, maar dank voor het aanbod.
Wel zie ik in mijn Odido-account dat de bestelling nog steeds op “in oplevering” staat. Kun je dat ook voor me nakijken?
Zolang de Zyxel router niet op het netwerk zichtbaar is wordt het abonnement niet gestart en zijn er ook nog geen kosten die daarvoor door Odido bij jou in rekening zijn gebracht te vergoeden.
Is al wel al Guidion geweest voor de oplevering? Dat is niet alleen technisch maar ook administratief. Anders wordt de bestelling weer geannuleerd.
Hi @Larking, zoals Eric aangeeft zijn er nog geen kosten in rekening gebracht voor het abonnement, omdat deze nog niet gestart was. Het is super om te zien dat alles inmiddels helemaal goed werkt en je van de diensten gebruik kan maken! Ik ga er dan ook voor zorgen dat dit administratief gezien bij ons in het systeem komt te staan. Nadat dit is aangepast, wordt dit ook goed gezet in jouw Mijn Odido account en zie je daar niet meer staan dat het abonnement nog in oplevering is. Dit zal binnen enkele dagen goed komen te staan. Mocht je nog andere vragen hebben, weet dat je hier altijd een topic voor kan starten!
@Nora van Odido , Bedankt voor je bericht. Aangezien ik een week lang geen internet had. Vind ik een passende vergoeding wel op z’n plaats. Ondanks dat ik nog niet betaalde. Heb wel een week zonder diensten gezeten. Duurde 7 dagen na de oorspronkelijke activatie datum.
Hi @Larking, ik snap je! Ik heb echter de mogelijkheid niet om kosten te vergoeden gezien het abonnement nog niet is gestart en de betaling al loopt. Wat ik wel doe, is iets heel speciaals naar je opsturen om sorry te zeggen voor het ongemak. Dit bezorgen we morgen of overmorgen aan je deur. Hopelijk maakt dit je weer helemaal blij!
Hi Cheyenne, 2 vraagjes ik heb het cadeautje nog niet ontvangen.🥲 en de melding in oplevering is wel weg maar als ik inlog via de website zie ik een andere startdatum als via de app. Wat is precies de startdatum van mijn abonnement?
Daarnaast had ik met Jan Willem afgesproken dat ik tijdelijk een klik een klaar zou nemen omdat onduidelijk was wanneer mijn glasvezel zou werken. Deze heb ik toen aangeschaft en de afspraak gemaakt dat de activatie kosten vergoed zouden worden (dit is gebeurd zie ik) maar ook afgesproken dat als mijn internet zou werken ik natuurlijk niet voor beide abonnementen zou gaan betalen. Op dezelfde dag dat mijn klik en klaar had afgesloten is mijn internet van glasvezel gemaakt. En heb ik direct telefonisch mijn klik en klaar opgezegd en dezelfde dag nog teruggestuurd. Helaas zie ik dat er een factuur van 20 euro klaar staat hiervoor. Zou je deze zoals met Jan Willem heb afgesproken vergoeden? En wanneer kan ik de bevestiging verwachten of de apparatuur ontvangen is ? Alvast bedankt voor de moeite.
@Larking Ik wil natuurlijk dat jij jouw verassing ontvangt! Is deze inmiddels toch binnengekomen? 😊
Ook de vergoeding voor Klik&Klaar Internet regel ik graag voor je. Ik kan echter geen abonnement vinden op basis van jouw postcode/huisnummer. Kan het zijn dat je hier een ander adres voor hebt gebruikt? Zo ja, wil je jouw community profiel dan aanpassen met deze gegevens? Mocht je deze nog hebben, wil je dan ook het 097-nummer toevoegen aan je profiel? Je kan dit invullen onder "Info voor moderator”.
Laat je het mij in dit topic weten wanneer je zover bent? Ik help je graag!
Hi @Larking, ik heb het Klik & Klaar abonnement kunnen vinden, en ben gelijk met je mee gaan kijken. Ik zie inderdaad de factuur terugkomen en ik heb deze dan ook gelijk voor je vergoed. Hier krijg je een bevestiging van per e-mail. Ik zie dat het verzoek al naar de bank is gestuurd om het bedrag af te schrijven, dit kan ik niet meer tegenhouden. Wel kan je de rekening gelijk weer storneren bij de bank zodat je het geld gelijk terug hebt. Ook zie ik dat wij het modem in goede orde ontvangen hebben! Hier is een brief over gestuurd, ik verwacht dat je deze binnenkort van ons binnen krijgt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten!
Top. Ik zag in de mail dat ik het geld binnen 4 tot 6 weken terug gestort krijg. Ik wacht dit rustig af dankjewel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.