Wat moet ik nu doen...want ik kan nu niet verder
Sieb
Bladzijde 1 / 1
Gaat het om een nieuwe aansluiting of om een bestaande aansluiting?
Bij nieuwe:
- Is de ingangsdatum, zoals aangegeven door T-Mobile al ingegaan? Dus niet de door jou opgegeven voorkeursdatum.
- Heb je de materialen, zoals geleverd door T-Mobile, gebruikt? Dus ook de kabels?
Bij bestaand;
Is er iets veranderd in setup?
In beide gevallen:
Heb je al een fabrieksreset geprobeerd? Zie ook hier:https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/factory-reset-modem-276067
Bij nieuwe:
- Is de ingangsdatum, zoals aangegeven door T-Mobile al ingegaan? Dus niet de door jou opgegeven voorkeursdatum.
- Heb je de materialen, zoals geleverd door T-Mobile, gebruikt? Dus ook de kabels?
Bij bestaand;
Is er iets veranderd in setup?
In beide gevallen:
Heb je al een fabrieksreset geprobeerd? Zie ook hier:https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/factory-reset-modem-276067
Als er geen WAN is, dan komt er geen signaal binnen op je modem. Dit kan diverse redenen hebben.
Het meest voor de hand liggende is dat de verbinding nog niet is opgeleverd. Alleen T-mobile zelf kan je daarover informeren. Daarnaast kan het ook een aansluitings issue zijn. Gaat de kabel van het modem naar het isra punt direct?
Het meest voor de hand liggende is dat de verbinding nog niet is opgeleverd. Alleen T-mobile zelf kan je daarover informeren. Daarnaast kan het ook een aansluitings issue zijn. Gaat de kabel van het modem naar het isra punt direct?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.