Hi,
Ik zojuist een overeenkomst afgesloten om over te stappen van Ziggo naar T-mobile. Om de gebruik te kunnen maken van de overstap service moet ik inloggen bij T-Mobile Thuis. Als ik daar echter een wachtwoord probeer aan te vragen krijg ik een bericht dat er al een link naar het bij jullie bekende email adres is gestuurd om een ww aan te maken. Echter die mail kan ik nergens vinden niet in mijn inbox en niet in mijn spam folder. Zo lang ik niet kan inloggen kan ik echter ook niet de gegevens van mijn oude provider doorgeven, waar ik klaarblijkelijk maar drie dagen de tijd voor heb.
Kan iemand mij aub alsnog een lin sturen voor het aanmaken van een ww voor t-Mobile thuis? Bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Hey @J. van Praag ,
Hier wil ik je graag bij helpen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik zo snel mogelijk een tijdelijk wachtwoord voor je aanmaken waarmee je kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Hier wil ik je graag bij helpen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik zo snel mogelijk een tijdelijk wachtwoord voor je aanmaken waarmee je kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.