Skip to main content

Gistermiddag monteur van Guidion hier thuis ontvangen. Na het installeren van de Genexis XGS PON was de conclusie dat de lijn nog niet actief was (alarm led brandde rood) en dat aan het eind van de dag dat zich wel zou oplossen. Intussen wel een internet on demand modem gekregen om dit te overbruggen. Guidion monteur heeft dus geen ticket aangemaakt voor de niet werkende glasvezel verbinding. Ondertussen is het nu de volgende dag en nog steeds geen werkende lijn en een alarm led die rood blijft branden. Wat kan ik nu het beste ondernemen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen?

Hoi ​@bcool, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik zie dat de monteur dit heeft doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen weer de externe netwerkbeheerder inschakelen. Er wordt dan ook zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een afspraak. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag!  Groetjes, Ishana

Dank je wel Ik zie je reactie nu pas. Internet heb ik al weer werkend. Zat een breuk in de lasnaad van het kastje waar de ONT op aangesloten wordt.

Reageer