Skip to main content

Geen verbinding met Internet ivm KPN

  • 9 July 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Goedendag,

Vorige week is er een monteur van Guidion langs geweest om te onderzoeken waarom er geen internet binnenkomt bij mij. Na het uitlezen van de verbinding bleek dat er geen verbinding is op de DSL lijn en dat KPN iets moet uitvoeren om dit te realiseren. 

Monteur gaf aan dat Odido dit zou doorzetten en dat er contact met me opgenomen zou worden. Helaas is dit nog niet gebeurd. 

 

Is het mogelijk om te in te zien wat de status is van de doorzetting van Odido naar KPN?  Eventueel met wie ik contact op kan nemen hierover? 

Met vriendelijke groet!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alyssa_M 

Kun je eens een foto delen van het ISRA punt en is het 2de aderpaar ook getest?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Alyssa_M, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry dat je nog niks hebt gehoord, ik wil hier graag snel verandering in brengen! De monteur van Guidion heeft geen melding gemaakt naar aanleiding van zijn rapport waardoor er geen opdracht voor KPN is gegenereerd. Ik ga er voor je achteraan om dit alsnog zo snel mogelijk te regelen en ik ga hier ook Guidion op attenderen.

Ik verwacht dat je in de komende werkdagen meer van ons én KPN hoort, ik ga mijn uiterste best doen om ze zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen!

Hoi Cal,

Bedankt voor je snelle reactie en voor het oppakken van de situatie.

Ik hoop snel iets te horen van KPN en kijk ernaar uit om dit probleem opgelost te zien.

Nogmaals bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,
Alyssa

Reageer