Hallo @Ashley van SoerenÂ
Normaal neemt KPN al na ongeveer 1 of 2 dagen contact met je op na het doorgeven aan KPN, ik hoop voor je dat dit allemaal goed is geregeld en je snel bericht van KPN krijgt
@Waqqas na bijna 2 uur in de wachtrij van de klanten service heb ik het maar opgegeven. Is toch absurd dit. Ik moet gewoon thuis werken dus dit moet zo spoedig mogelijk opgelost worden. Ik wordt gek van alle medewerkers van T-Mobile en Ziggo die elkaar tegen spreken. Is niet te doen dit.
@Ashley van SoerenÂ
Het is ook ontzettend druk de laatste tijden hoor ik maar de monteur die is langsgeweest zou dan na afloop hebben doorgegeven dat de lijn niet actief is aan de technische dienst die dan een ticket aanmaakt voor KPN die je zullen contacteren.
@Waqqas ja maar dit is uiteraard verkeerd gegaan want T-Mobile heeft mijn abbonement geactiveerd. Waardoor ik nu dus in deze zooi zit. Echt geen klant vriendelijk bedrijf tmobile
In deze is T-Mobile je aanspreek punt, en idd, ze zijn slecht tot dramatisch slecht bereikbaar, het is druk, ja omdat ze veel steken laten vallen en het corona verhaal doet ook geen goed nu die klantenservice studenten allemaal ook niet meer via kantoor mogen werken maar dit vanaf thuis moeten doen.
Dat Ziggo afsluit is doordat TM dit heeft aangegeven bij ze, zij moeten daar aan voldoen en hebben hun werk dus netjes gedaan.
Alleen 1 ding begrijp ik nog steeds niet, veel hebben een goed werkende verbinding, moeten thuis werken en gaan dan een overstap inplannen, terwijl het WWW rood gloeiend staat van de ellende die het kan opleveren, ik stap ook over, maar een weekje/maandje zonder doet mij geen pijn.