Overgestapt van Kpn naar Odido, sinds de overstap van 30 sept. geen tv, internet of telefonisch bereikbaar zijn.
Al veel verschillende mensen van dit bedrijf gesproken met veel versies van de oplossing.
Veel beloftes, uiteraard nog niks verholpen, nu inmiddels 9 okt.
Nu ook onmogelijk te bereiken klantenservice, inmiddels 30 min. in de wacht.
Ik was gewaarschuwd voor Odido, les geleerd.
Herroepingsrecht van 14 dagen maar gebruiken, dit is waardeloos.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze community!
Goed dat je hier via dit topic nogmaals over aan de bel trekt. Ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden dat je nog niet kan genieten van onze diensten. Ik kijk graag met je mee hoe we dit zo snel mogelijk voor elkaar krijgen!
Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.