Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding

  • 17 June 2024
  • 8 reacties
  • 65 Bekeken

Vrijdag is de monteur geweest van guidion, maar is weg gegaan zonder dat de internet verbinding werkt , ik bel nu elke dag met Odido , maar ze weten me niet eens te vertellen wanneer ik wel ben aangesloten,  kan iemand me helpen ????

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jaferment 

Welke lampjes zie je nu branden of knipperen op de mediaconverter?

Power groen , pon brand niet , alarm brand rood , data knippert geel .

pon lampje heb ik nog niet zien branden vanaf install datum.

Reputatie 7
Badge +15

@jaferment

Dan komt er geen glasvezel signaal binnen via de kabel, omdat het niet werkt ziet de klantenservice geen actief abonnement.

Reputatie 7
Badge +4

Hier een overzicht van de ONT indicatie lampjes.

NOTE: LAN => Flashing, maar alleen als er ook inderdaad netwerk verkeer is IN/OUT.

Er komt geen verbinding idd , ze moeten naar de wijkcentrale, maar ze weten verder niet wanneer en hoe of wat , ze zijn bekend met deze info

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @jaferment, ik heb het direct nagekeken voor je! Het is inmiddels inderdaad doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen de externe netwerkbeheerder inschakelen en vervolgens nemen zij zo snel mogelijk contact met je op. We zijn hierin afhankelijk van hun verwerkingstijd, maar ze doen hun uiterste best om dit zo snel mogelijk te doen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Ik zou graag in iedergeval willen weten wanneer het geregeld word , dit is dag 5 zonder internet.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @jaferment, ik had je graag een specifieke datum doorgegeven! Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. We zijn hierin echt afhankelijk van de externe netwerkbeheerder, maar het zal zo snel mogelijk gebeuren! Groetjes, Ishana

Reageer