Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding!

  • 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

Wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Alles is correct aangesloten, alle lampjes branden, behalve die van de wereldbol. Bel je de klantenservice word je alleen maar doorverbonden met de monteur, die pas 3 juli (!) kan langskomen. Ik vraag niet om een monteur, ik wil enkel alleen weten of ik signaal heb, kan dat gecheckt worden? Heb nu geen tv en geen internet, dat moet toch snel opgelost?

Beste antwoord door Piotr

Hey @Kuipje12,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit zo snel mogelijk voor je.
Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2019
Hey @Kuipje12,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit zo snel mogelijk voor je.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen