Skip to main content

Ik zie in mijn t-mobile omgeving niet mijn bestelling voor tv en internet. Nu kan ik mijn tv niet installeren omdat ik geen pincode kan vinden.

Goedemiddag @Visje30, welkom op de Community!

Waarschijnlijk heb ik de oplossing voor je: klopt het dat alles thuis werkt qua verbinding? Zo ja, dan zorg ik ervoor dat jouw aanvraag een figuurlijke duw in de rug krijgt zodat alles geactiveerd wordt. Log je in op de juiste My T-Mobile Thuis pagina (de link is klikbaar), of ben je ingelogd in My T-Mobile (Mobiel)? We hebben voor Thuis en Mobiel namelijk twee verschillende accounts. Je kunt bij Mobiel geen Thuis informatie opvragen/inzien en vice versa, dat zou het kunnen verklaren.

Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan maak ik het meteen in orde! 😉


P.s. jouw TV pincode en TV klantnummer zal ik in een privébericht naar je toesturen, zo heb je ze nu meteen paraat.


Reageer