Ik heb sinds 28 uren geen Internet thuis en mijn mobil Internet is soms op 5g en soms op E.
Is er geen support door tmobile? Op de webpagina spreek ik alleen met een bot en kom niet verder ...
Ik heb sinds 28 uren geen Internet thuis en mijn mobil Internet is soms op 5g en soms op E.
Is er geen support door tmobile? Op de webpagina spreek ik alleen met een bot en kom niet verder ...
Hallo
Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding? Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter?
Heb je voor mobiel een slechte dekking op enkel één locatie of ook op andere locatie? Indien het maar op 1 locatie is dan zou je daarvan een melding kunnen maken op de dekkingskaart.
https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking
Of gebruik je 4g voor thuis? Dat zou de enigste logica zijn dat thuis en mobiel tegelijkertijd een andere gebruikers ervaring geeft. De site die
@Waggas
Het is een DSL verbindung. WAN, WiFi en LAN1 is groen om knipperen. De verbinding is sinds vrijdag ochten weg....tussendoor gisteren van 9 tot 11 uur was alles in orde en dan weer weg.
Ik heb de roode en blauwe kabel gecontroleerd, alles is in orde.
Ik heb alles geprobeerd wat ik op de webpagina gevonden heb. Niets werkt..
Met mijn mobil heb ik op alle locaties problemen. Af en toe is er geen Internet, dan heb ik 5G, dan alleen E... dit problem heb ik sinds donderdag. Ik maak nu gebruik van mijn anderes toetsel via Hotspot.
Ik maak er geen gebruik van 4G thuis
Kan je misschien eens op je telefoon netwerkmodus 4G kiezen en kijken of dat helpt?
Je kan ook eens kijken of jouw simkaart in een ander toestel plaatsen helpt en dan ook een andere simkaart in jouw toestel om zo te kijken waar het probleem zit.
Hoi
Thanks voor het navragen hier op de Community! Voor vragen kan je altijd hier terecht, maar ook op bijvoorbeeld Twitter of Facebook en zijn we ook telefonisch bereikbaar. Ben je inmiddels voorzien van een oplossing? Mocht dat nog niet het geval zijn, kijken we graag met je mee.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.