Skip to main content

Ik heb sinds 28 uren geen Internet thuis en mijn mobil Internet is soms op 5g en soms op E.

 

Is er geen support door tmobile? Op de webpagina  spreek ik alleen met een bot en kom niet verder ...

Hallo @Hannoverandy 

Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding? Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter?

Heb je voor mobiel een slechte dekking op enkel één locatie of ook op andere locatie? Indien het maar op 1 locatie is dan zou je daarvan een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking


Of gebruik je 4g voor thuis? Dat zou de enigste logica zijn dat thuis en mobiel tegelijkertijd een andere gebruikers ervaring geeft. De site die @Waqqas noemt is dan voor beide producten de tool voor info en een verstoring door te geven.


@Waggas

 

Het is een DSL verbindung. WAN, WiFi en LAN1 is groen om knipperen. De verbinding is sinds vrijdag ochten weg....tussendoor gisteren van 9 tot 11 uur was alles in orde en dan weer weg.

 

Ik heb de roode en blauwe kabel gecontroleerd, alles is in orde.

 

Ik heb alles geprobeerd wat ik op de webpagina gevonden heb. Niets werkt.. 

 

Met mijn mobil heb ik op alle locaties problemen. Af en toe is er geen Internet, dan heb ik 5G, dan alleen E... dit problem heb ik sinds donderdag. Ik maak nu gebruik van mijn anderes toetsel via Hotspot.

 

 


@eric 

 

Ik maak er geen gebruik van 4G thuis


@Hannoverandy 

Kan je misschien eens op je telefoon netwerkmodus 4G kiezen en kijken of dat helpt?

Je kan ook eens kijken of jouw simkaart in een ander toestel plaatsen helpt en dan ook een andere simkaart in jouw toestel om zo te kijken waar het probleem zit.


Hoi @Hannoverandy,

Thanks voor het navragen hier op de Community! Voor vragen kan je altijd hier terecht, maar ook op bijvoorbeeld Twitter of Facebook en zijn we ook telefonisch bereikbaar. Ben je inmiddels voorzien van een oplossing? Mocht dat nog niet het geval zijn, kijken we graag met je mee.