Dag,
Vandaag de installatie dag, Guidion monteur aam de gang, geen inkomend signaal, wereldbol blijft rood.
Blijkbaar verkeerd gepatched of kastje buiten moet aangepast worden, conclusie hij belt de backoffice en ja beloofd binnen 3 uur is het opgelost. Schakel door en hij krijgt geen contact met de planning en wordt eruit gegooid, antwoord ja gedoe de klant wordt zelf wel gebeld!
ik wordt gebeld inderdaad, eerste plek is morgenochtend, ik geef aan, beloofd is vandaag nog! Okay we overleggen even, inde wacht, mevrouw komt bij mij terug nee ook morgenochtend lukt niet meer, het wordt morgenmiddag. Wat moet ik als klant met deze benadering, geen keus acceptatie dus maar. Netjes is het niet, je zet je monteur voor lul en ik als klant heb een slechte ervaring!
Beloof alleen wat je na kan komen, wees eerlijk en transparant en zeg sorry en meen het ook!
mol verwacht morgen een werkende aansluiting te krijgen en dat jullie monteur pas weggaat als alles werkt!
Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
XXXX (klantnummer weggehaald)
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.