Skip to main content
Beantwoord

geen signaal op glasvezel lijn


Toon eerste reactie

26 reacties

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 29 april 2020

Hey @wjoosten,

Top om te lezen dat alles nu naar behoren werkt, goed nieuws! Wanneer ik nu naar je abonnement kijk dan zie ik ook dat je abonnement netjes is afgemeld en je je Klantvoordeel hebt toegevoegd. 

Merk je ook al verbetering qua snelheid? Bekabeld zou je netjes 100 Mbps moeten halen. Ik ben benieuwd hoe je deze snelheid hebt gemeten. Heb je dat bekabeld of via de Wifi getest? Dit omdat wij een stabiele bekabelde verbinding garanderen. De Wifi is afhankelijk van de bekabelde verbinding én kan tevens beïnvloed worden door externe factoren, bijvoorbeeld door de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. Gaat dit om je bekabelde verbinding? Check dan eerst deze stappen. De meest voorkomende problemen zijn hiermee zo opgelost. Gaat het om je Wifi?

Hier op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw Wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg. Ik ben benieuwd wat het resultaat zal zijn!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen