Op 3/5 monteur gehad nav verhuizing naar nieuwe woning. Monteur heeft alles in de meterkast aangesloten en kwam tot de conclusie dat er nog geen signaal is voor glasvezel. KPN moet dit doen nadat T-Mobile de opdracht heeft gegeven. Bijzonder dat dit op voorhand niet gebeurd want de verhuizing heb ik een paar maanden geleden al doorgegeven.
Monteur was met 5 minuten weer weg. Ik zat zonder tv en internet. Bij de buren verliep overigens alles vlekkeloos daar was al signaal. En bij de rest van de woningen ook. Woningen staan er al twee jaar.
Zojuist KPN netwerk gebeld. Signaal staat op status 2 en is enige tijd geleden al overgedragen aan T-Mobile. KPN kan niks doen, alles staat op groen. Ik moest maar contact opnemen met T-Mobile.
Media converter branden 5 lampjes alleen het lampje 'link' brand niet. Modem is alles groen behalve de wereldbol die is rood.
T-Mobile weer gebeld. Klantenservice kan niks doen behalve een notitie maken voor de technische dienst.
De consument is de dupe van het gedoe tussen provider en KPN. En een oplossing is te ver gezocht blijkbaar.
Hoelang gaat het nog duren voordat ik internet en tv heb?